Isle of Man 2015

Nog een mooi opwarmertje voor IOMTT 2015: NW200 2015. Hier moet ik ook nog een keer heen! Maar eerst nog (helaas) een jaartje wachten voor IOMTT 2016.
 
Zeker! Eerst maar eens me spullen bijelkaar gaan zoeken.
Wij ook, zaterdag een bijeenkomst en bagage inleveren.
Beetje vervelend dat we dit twee weken voor vertrek al moeten. Neem wel een gum mee om mijn remsporen uit te gummen......kan ik het daar met 4 onderbroeken redden....
 
Wij ook, zaterdag een bijeenkomst en bagage inleveren.
Beetje vervelend dat we dit twee weken voor vertrek al moeten. Neem wel een gum mee om mijn remsporen uit te gummen......kan ik het daar met 4 onderbroeken redden....

Je kan hier wat kopen, je kan daar wat kopen. Je kan ze ook binnenstebuiten of buitenstebinnen dragen. Of geen dragen, geeft een lekker vrij gevoel :+
 
Laatst bewerkt:
Wij ook, zaterdag een bijeenkomst en bagage inleveren.
Beetje vervelend dat we dit twee weken voor vertrek al moeten. Neem wel een gum mee om mijn remsporen uit te gummen......kan ik het daar met 4 onderbroeken redden....
Ik moet zondag.... Kleding enzo neem ik wel mee op de motor, ik geef alleen het grote spul mee zoals de tent en m'n stoel.
 
Ik moet zondag.... Kleding enzo neem ik wel mee op de motor, ik geef alleen het grote spul mee zoals de tent en m'n stoel.
wij zitten daar in zo'n complete tent dus echt veel hoef ik niet mee te nemen.
het zal wel koud zijn dus lange broek en trui gaan mee in elk geval
 
Gewoon niet teveel kleding meenemen. Daar te plekke kan je genoeg shirtjes en vesten kopen. En als je die niet mee terug kan nemen dan verzend je ze gewoon op de laatste dag per post naar huis. Het postkantoor in Douglas is altijd erg druk, wordt veel verzonden in die periode :+
 
Laatst bewerkt:
Gewoon niet teveel kleding meenemen. Daar te plekke kan je genoeg shirtjes en vesten kopen. En als je die niet mee terug kan nemen dan verzend je ze gewoon op de laatste dag per post naar huis. Het postkantoor in Douglas is altijd erg druk, wordt veel verzonden in die periode :+
Haha, ja kleding is het niet eens, ik heb gewoon zware slaapspullen :+
 
Rijden jullie allemaal een RSVR die maar 15kg op zijn kontje kan/mag hebben ofzo? Boeiend! Volpakken dat ding, eenmaal daar flikker je alles eraf en ga je lekker rijden. :P

BTW, ik ben naar de Noordkaap en terug geweest op een Gixxer 750 en had genoeg aan tanktas en bagagerol die niet eens vol zat. Een tent/slaapzak en luchtbed had ik er nog met gemak bij op kunnen knopen!
 
Laatst bewerkt:
Rijden jullie allemaal een RSVR die maar 15kg op zijn kontje kan/mag hebben ofzo? Boeiend! Volpakken dat ding, eenmaal daar flikker je alles eraf en ga je lekker rijden. :P

BTW, ik ben naar de Noordkaap en terug geweest op een Gixxer 750 en had genoeg aan tanktas en bagagerol die niet eens vol zat. Een tent/slaapzak en luchtbed had ik er nog met gemak bij op kunnen knopen!
ik ben naar Schotland geweest en toen was het ook geen probleem, maar nu een andere motor met weinig tot geen bagage mogelijkheden en een huge slaapzaak....
maak je over ons niet ongerust, we komen er wel ;)
 
Rijden jullie allemaal een RSVR die maar 15kg op zijn kontje kan/mag hebben ofzo? Boeiend! Volpakken dat ding, eenmaal daar flikker je alles eraf en ga je lekker rijden. :P

BTW, ik ben naar de Noordkaap en terug geweest op een Gixxer 750 en had genoeg aan tanktas en bagagerol die niet eens vol zat. Een tent/slaapzak en luchtbed had ik er nog met gemak bij op kunnen knopen!
Nee luxer nog, een bagageservice geboekt maar die nemen maar 15kgs pp mee, en ja, als je dat toch geboekt hebt moet je er ook ten volste gebruik van maken ;) Mn motorbagage heb ik vooral nodig voor een week Engeland die we er aan vastknopen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan