• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Italiaanse meeting

Prikkie

MF veteraan
Lid geworden
24 okt 2001
Waarderingsscore
38
Misschien is het leuk om dit weekend een soort van italiaanse meeting te doen op de posbank bij arnhem. Alle italiaanse motorbezitters dan daar verzamelen en tenslotte een stukje toeren in de regio. Ken er leuke bochten genoeg. Is er animo dit weekend?
Dit is mijn motor[Dode link verwijderd]

Wel te hopen dat iedereen zijn onderdelen op tijd binnen heeft en dat je genoeg bezemwagens kunt regelen. :X :+

Nou zal je Miele wel betrouwbaarder zijn dan die andere italianen.

Een mooie motor is het overigens zeker. :}

Wel te hopen dat iedereen zijn onderdelen op tijd binnen heeft en dat je genoeg bezemwagens kunt regelen. :X :+

Nou zal je Miele wel betrouwbaarder zijn dan die andere italianen.

Een mooie motor is het overigens zeker. :}

Pfffff, hoor haar dan ...

Zon eenheids worst waar jij op rijdt, alsof dat alles is :P

Klinkt niet slecht, maar wanneer dit weekend dan?
(overigens, posbank dit weekend zit natuurlijk vol met skeelerers, fietsers, wandelaars, etc :X )

Zondag misschien?

Maandag lijkt me een goed plan.

full

Laatst bewerkt:
O.k. maandag. Nog ff afwachten of er nog meer animo is. Uurtje of 11.00 verzamelen?
Meer reacties graag!

Uurtje of 11 verzamelen waar?
Ik wil graag weten: plaatsnaam, straat en de rest van de belangrijke info.
Heb ook wel zin om met een paar andere italdingen te poseren. :]

O.k. maandag. Nog ff afwachten of er nog meer animo is. Uurtje of 11.00 verzamelen?
Meer reacties graag!
11.00 it is. Ik zal nog ff wat vrienden met Italiaanse brommers vragen of ze ook mee gaan.

En idd: waar spreken we af?

Op de posbank of aan de A348 afrit De Steeg. Dit is de snelweg van arnhem naar doesburg. Zeg het maar. Voor wie het niet weet, vanaf afrit de steeg rij je naar de posbank. Staat volgens mij ook aangegeven.

ehm, sorry jongens word ff niks ;(

[me]SL1000 gaat maandag naar een ouwe klassieke alfa kijken, als auto'tje erbij.
[/me]

en daar ben ik de ochten/middag wel mee zoet... :)

kan je niet het beste verzamelen bij vander valk apeldoorn (chanderel) en dan rondje hoogsoeren door naar hoenderloo en door richt rozendaal posbank op en vandaaruit je route verder plannen

Is ook goed, als er maar meer komen :]

Dus het wordt verzamelen bij van der valk :?

[me]Phr3ak komt dan ook wel ff koekeloere :P [/me]

Weer is niet top :r maar ik ga zeker. :] Misscien om 13.00 verzamelen en hopen dat het weer beter wordt. In ieder geval niet op de veluwe rijden. Daar is het nat.

Laatst bewerkt:
Ja, om 13.00 afhankelijk van het weer natuurlijk.

Bij de cantherel slimmerd ;)

Terug
Bovenaan Onderaan