J&J streetfightermeeting

Idd die was super om te zien :} ..echt kippevel als je zoiets onverwachts ziet gebeuren...dus volgende keer Eric eerst met zijn alle een burnout en dan je Fighter parkeren *O*
full


Gr Ron :W
 
next year, als ik iets heb om te laten zien. gaan we met zen allen die hele veemarkt hal vol stoken, paar houten platen en gaan })

ik doe mee :W

martin, jij mag ook helpen met je hing hing :+
 
next year, als ik iets heb om te laten zien. gaan we met zen allen die hele veemarkt hal vol stoken, paar houten platen en gaan })

ik doe mee :W

martin, jij mag ook helpen met je hing hing :+
Heb er gister ook nog een paar neergezet op de weg toen we vertrokken..kreeg nog een hand van een blije toeschouwer en zijn piccie's gemaakt want zag Jon Tober van schrik snel foto's maken..nu nog hopen dat ze gelukt zijn en dat ik ze ergens tegenkom _O-

Gr Ron
 
Heb er gister ook nog een paar neergezet op de weg toen we vertrokken..kreeg nog een hand van een blije toeschouwer en zijn piccie's gemaakt want zag Jon Tober van schrik snel foto's maken..nu nog hopen dat ze gelukt zijn en dat ik ze ergens tegenkom _O-

Gr Ron

Ik heb wel fotoos van jullie vertrek gemaakt,maar op de een of andere manier was ik steeds net te laat om die burns van jou goed op een plaatje te schieten -O- :X -O-
 
ben er ook nog effe geweest, maar toen waren jullie allemaal al weg, moest nl nog effe een klusje klaren bij mijn schoonouders. was er pas om 17.30 met de generaal.
toen was het grote gros al weg, helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan