Koningzelfbouw 13 juni 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

yellowrider

MF veteraan
26 nov 2010
2.877
2.061
Heren bouwers:

full


Er worden nog deelnemers gezocht:

Koning Zelfbouw 2017

Trouw probeer ik er ieder jaar aan mee te doen.
Het is een leuke dag waarbij de brommers eens life bekeken kunnen worden welke hier uitvoerig besproken worden ;)

Ook al is de motor nog niet rijbaar iod, zet hem er gewoon bij.
Muziek en vette hap aanwezig *O*
 
Zou ik ook mee kunnen doen, aangezien ik nogal wat hulp heb gehad links en rechts van handige mede-forumers?
 
Had ik toen ook met de zxr750. Gewoon er bij vermelden. Mij ging het om de sfeer en niet om de prijzen;)
 
Hahaha eerder koning zelfpoetser, al heb ik m wel zelf in elkaar gezet. Kan er niet een subklasse worden opgezet @ Cazjuh?
 
Ja ontwerp doe je dan wel zelf alleen voor het maken van onderdelen heb je hulp gehad :)
 
Er zijn toch weinig zelfbouwers die een fiets helemaal zelf gebouwd hebben,er is altijd wel hulp van buitenaf geweest.Als je nou de complete fiets af hebt laten bouwen en er zelf geen ruk aan gedaan hebt dan zou ik er niet gaan staan maar anders zeker wel. :Y
 
Juist, gewoon opgeven!!

Jij ben de bedenker, eigenaar van de motor en dan is het leuk om anderen te laten zien wat het resultaat is geworden..

Er doen ook bedrijven mee... Tja daar kun je als hobbyist toch niet tegenop..

Maar het gaat ook om de gezelligheid en bekende te zien
 
Even markeren in de agenda dit...

misschien dat ik daar de beroemde Yellowrider wel om een handtekening kan vragen :+
 
Juist, gewoon opgeven!!

Jij ben de bedenker, eigenaar van de motor en dan is het leuk om anderen te laten zien wat het resultaat is geworden..

Er doen ook bedrijven mee... Tja daar kun je als hobbyist toch niet tegenop..

Maar het gaat ook om de gezelligheid en bekende te zien

Als ik 2 jaar geleden goed herinner waren er toch een paar hobbyisten die erg goed konden meekomen ;)

Jouw creaties zitten mijn inziens ook op het professionele niveau :)

Ik kom iig kijken, denk niet dat ik m'n GSX dan al klaar heb.
 
Ik ben ook van de partij met de gs, niet dat ik de ambitie heb om prijzen te winnen, maar ik wil gewoon een keer meedoen :D
Uiteraard worden de personen die geholpen hebben keurig bij naam genoemd op het A4 tje dat naast de motor komt te staan.
 
Laatst bewerkt:
Juist, gewoon opgeven!!

J
Er doen ook bedrijven mee... Tja daar kun je als hobbyist toch niet tegenop..
Nee dat hoeft niet ,heb al een paar keer een prijs gewonnen bv met de Hysteria (lieveling van het plubliek zoals ze dat noemde) en met de Z1-R Neighbours Nightmare ,mooiste Streetfighter en beide keren deden ook bedrijven mee die het podium af mochten :W eerlijk moet het wel gaan,zoals goede jury en publieks stemmen !

Dus als je iets (orgineels) hebt (wat niet eerder zo gemaakt is) zeker mee doen en details zijn belangrijk en mooi natuurlijk 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan