• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Jaaaaaaaaaaaaaaa......ze hebben hem gehaald!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Giz
  • Startdatum Startdatum

Giz

MF veteraan
Lid geworden
17 sep 2002
Waarderingsscore
1
Dus....onze beide meiden (Mogwai's en de mijne) hebben net hun roze papiertje gehaald! :}
superdaggie dus }) ....wie gebak wil komt maar langs...gehehehe :9

Gefeli! *D Binnenkort op de noordelijke meetings nog 2 deelneemsters erbij dus. ;) Het gebak staat iets te ver weg, anders was ik wel ff gekomen. :9

Gefeli! *D Binnenkort op de noordelijke meetings nog 2 deelneemsters erbij dus. ;) Het gebak staat iets te ver weg, anders was ik wel ff gekomen. :9

idd, die komen vast wel mee volgende week!

dames gefeliciteerd :9

heren ook gefeliciteerd met het vrijkomen van de duozit :+

veel rijplezier allen 8-)

gebak is mij ook ff te ver om ;)

Gefeliciteerd !!!!! en al motors op het oog ?? of gaan de meiduhs de motoren van hun vriendjuhs inpikken :+

Gefeliciteerd !!!!! en al motors op het oog ?? of gaan de meiduhs de motoren van hun vriendjuhs inpikken :+

ssstttt...ze zijn al verkikkerd op die nieuwe VFR, breng ze nie op verkeerde gedachten...nee, ze hebben VFR en ZZR op het oog..allebei..

dames gefeliciteerd :9

heren ook gefeliciteerd met het vrijkomen van de duozit :+

gehehe, zo kun je het ook bekijken...nog niet aan gedacht...geeft weer ruimte voor mijn andere vriendinnen :9

Leuk voor ze :) Gefeli, enne kan je dat gebak misschien nasturen :P

Gefeliciteerd en ik begrijp jullie gevoel, mijn VFRiendin is vandaag ook geslaagd voor d'r A *D *D *D

VFRiendelijke groetuh
Speedy

Gefeliciteerd, H E E R L I J K !!!!

veel veilige kilometers gewenst !!! en nix slopen !!!! :+

Gefeliciteerd, H E E R L I J K !!!!

veel veilige kilometers gewenst !!! en nix slopen !!!! :+
zo is't...nix slopen...en ga je eigen motor kopen....van de mijne blijven jullie af :+

Monika...ook gefeliciteerd :} :]

hier nog wat plaatjes...

naar aanleiding van deze rit hebben de dames besloten te gaan lessen... nee dames, hier mogen jullie nog niet op rijden van Gizmo en Mogwai... :+

[Dode link verwijderd]

en kijk....hier zijn de meiden met hun rijles bezig (ik meen de 2e les)

[Dode link verwijderd]

:? Burnout oefeningen bij je 2e rijles :?

hier nog wat plaatjes...

naar aanleiding van deze rit hebben de dames besloten te gaan lessen... nee dames, hier mogen jullie nog niet op rijden van Gizmo en Mogwai... :+

Dode link

Och, die meest rechtse mag best hoor...vroemmm, vroemmmm...hum, hum, hum, :9

Van harte, beide dames!!

Morgen rij ik wel even langs, Giz gebak :P Ga op de motor richting werk (groningen morgen).

Terug
Bovenaan Onderaan