Jammie ruitensproeiervulling

GezwindeSpoed

MF veteraan
10 dec 2004
1.411
8
NMGN
Reed ik op nette afstand van een auto, gaat die z'n ruiten sproeien. Dacht eerst in een zeer plaatselijke regenbui beland te zijn, maar het smaakte een beetje zoet en rook naar antivries :)
 
Automobilisten beseffen volgens mij niet dat als er een motorrijder erachter zit, dat dat dan éven niet gewenst is.....jammer is dat he? Maak het ook regelmatig mee, ik maak me er al niet meer druk om, heb namelijk 2 ruitenwissers op mijn vizier gemonteerd, en profiteer gratis mee van hun tjap! :z
 
Het inderdaad weer een wat anders dan vliegjes :+
Je gaat er wel lekker van ruiken! Kwam laatst helemaal
limoentjes fris thuis *D


P.S. Bij mij in de buurt rijdt een licht geestelijk gehandicapte knul
in zo'n goggomobieltje rond. Hij heeft zn ruitensproeiers wel heel appart
afgesteld :+
Hij stond op een mooie zomerse dag naast een BMW pooierbak
cabrio uitvoering. De BMW bestuurder zat die knul gewoon uit te lachen,
zielig persoon. Maar toen kwam die sproeier dus in actie...........
need to say more?? :}
 
Ik zou wel rond willen gaan rijden met bijvoorbeeld een busje WD-40 onder m'n arm }) , om zo'n "ruitensproeier-zonder spiegels" even te "helpen", maar wat heb ik daaraan!
 
zijn men ramen vuil van men koekblik, dan sproei ik
zo simpel is't, hangt er dan een motorijder achter dan heeft die dikke pech
 
zijn men ramen vuil van men koekblik, dan sproei ik
zo simpel is't, hangt er dan een motorijder achter dan heeft die dikke pech

vind iik toch een beetje aso hoor..
als ik met m'n bussie rond kar en m'n raampies zijn vies dan kijk ik altijd eerst in m'n spiegels.
rijd er een motor achter me dan wacht ik even tot een stoplicht of tot ie me voorbij ie gegaan..
als ik op de motor erachter zit vind ik het ook aso als ze gaan sproeien..
 
vind iik toch een beetje aso hoor..
als ik met m'n bussie rond kar en m'n raampies zijn vies dan kijk ik altijd eerst in m'n spiegels.
rijd er een motor achter me dan wacht ik even tot een stoplicht of tot ie me voorbij ie gegaan..
als ik op de motor erachter zit vind ik het ook aso als ze gaan sproeien..

dan ben ik maar een aso, lig ik nie wakker van
ik zal ff met vuile ramen blijven rijden omdat mr de motorijder achter me het misschien niet zo graag heeft dat ik men ramen ga sproeien, ja daaaag
als em daar nie tegenkan moet ie maar thuis blijven en met de blokskes gaan spelen
maar das mijn mening erover
 
dan ben ik maar een aso, lig ik nie wakker van
ik zal ff met vuile ramen blijven rijden omdat mr de motorijder achter me het misschien niet zo graag heeft dat ik men ramen ga sproeien, ja daaaag
als em daar nie tegenkan moet ie maar thuis blijven en met de blokskes gaan spelen
maar das mijn mening erover

foei! lelijke schavuit dat je bent! })
 
dan ben ik maar een aso, lig ik nie wakker van
ik zal ff met vuile ramen blijven rijden omdat mr de motorijder achter me het misschien niet zo graag heeft dat ik men ramen ga sproeien, ja daaaag
als em daar nie tegenkan moet ie maar thuis blijven en met de blokskes gaan spelen
maar das mijn mening erover
Nou joh, jij bent me d'r eentje hoor. Poeh hee. :Z
 
dan ben ik maar een aso, lig ik nie wakker van
ik zal ff met vuile ramen blijven rijden omdat mr de motorijder achter me het misschien niet zo graag heeft dat ik men ramen ga sproeien, ja daaaag
als em daar nie tegenkan moet ie maar thuis blijven en met de blokskes gaan spelen
maar das mijn mening erover
Als je ze een beetje goed afstelt heeft ander verkeer er nauwelijks last van. Als ik merk dat jij dat voor mij doet dan krijg jij van mij de baksteen van de dag. Heb er altijd een bij mij om iedere dag een automobilist een kado te geven. Als hij daar niet tegen kan moet ie maar thuis blijven en in een hoekje gaan zitten huilen, maar das mijn mening erover :z
 
Als je ze een beetje goed afstelt heeft ander verkeer er nauwelijks last van. Als ik merk dat jij dat voor mij doet dan krijg jij van mij de baksteen van de dag. Heb er altijd een bij mij om iedere dag een automobilist een kado te geven. Als hij daar niet tegen kan moet ie maar thuis blijven en in een hoekje gaan zitten huilen, maar das mijn mening erover :z
Je kan natuurlijk ook de blokskes van XeRpiO gebruiken
O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan