Jammie ruitensproeiervulling

zijn men ramen vuil van men koekblik, dan sproei ik
zo simpel is't, hangt er dan een motorijder achter dan heeft die dikke pech
Heb ik zin om raar te doen, dan doe ik dat. Rijd er net een of andere mongool die XeRpiO heet voor me die z'n ruiten aan het sproeien is, dan kan ie spiegels gaan rapen. Stoer he :z

Je lijkt er trots op te zijn dat je jezelf zo stoer vind geen rekening met anderen te houden :r
 
Nee je zal op je fiets ( met trappers :) ) zitten
en een koekbliksukkel gebruik die ruitensproeier
4 stralen zozeg ....was verzopen wat een boer
 
Nee je zal op je fiets ( met trappers :) ) zitten
en een koekbliksukkel gebruik die ruitensproeier
4 stralen zozeg ....was verzopen wat een boer

Sommige kippenhokken hebben idd 2x 2 stralen voor, maar dan natuurlijk ook
1 acher en op de koplampen ook!
Ik bedoel.........stel je voor dat je opeens niet meer door je ruit kan kijken |(

:+
 
Als je ze een beetje goed afstelt heeft ander verkeer er nauwelijks last van.

:^

Heb ik zin om raar te doen, dan doe ik dat. Rijd er net een of andere mongool die XeRpiO heet voor me die z'n ruiten aan het sproeien is, dan kan ie spiegels gaan rapen. Stoer he :z

Je lijkt er trots op te zijn dat je jezelf zo stoer vind geen rekening met anderen te houden :r

ik hou wel rekening met anderen en ik ga ook opzij als er een motorijder aankomt om em door te laten
maar ne motorrijder is bij mij niet meer of minder als ne andere weggebruiker
jullie doen precies of de motorijder is heilig en iedreen moet zich maar aanpassen omdat jij eraan komt
da vind ik pas :r
 
Je hoort mij ook niet klagen, vond het eigenlijk wel een komisch geheel. Kan me prima voorstellen dat die koekblikker niet doorheeft dat ie mij nasproeit. Heb wel ff met m'n lichten geknippert want op een gegeven moment is het genoeg geweest.
 
Ach.., eigenlijk gebeurt het me dagelijks, in het begin kon ik me er nog wel eens over opwinden, maar je veranderd bepaalde gewoonten van mensen toch niet!

Je weet gewoon dat er veel mensen niet spiegelen... |(

Op een keer had ik zoveel pekel op m'n vizier, dat ik zelfs blij was dat er weer eentje z'n sproeiers voor mijn aanzette
 
Ik heb zelden last van iemand die aan het ruitensproeien is... Ja ach, een enkele keer. Kan niet verwachten dat iemand daar nou echt rekening mee gaat houden of er toevallig iets of iemand achter 'm zit. Kan er ook geenzins verhit of wat dan ook van raken...

Ook als iemand eens toevallig iets uit z'n raam gooit... kan gebeuren en gebeurt 99 van de 100 keer niet moedwillig omdat er een motorrijder achter hem of haar zit.

Je zit nou eenmaal open en bloot in de elementen. Wil je dat niet, moet je of auto gaan rijden of een BMW C1 aanschaffen (waarbij je nog steeds enigzins in de elementen zit en er dus nog steeds enigzins last van kan hebben).

Kortom, kan me er niet druk om maken als het eens toevallig gebeurt...
 
jullie doen precies of de motorijder is heilig en iedreen moet zich maar aanpassen omdat jij eraan komt

das een goeie, motorrijders heilig verklaren.

dat alle otomobielisten zo :} :} :} achter d'r stuur gaan zitten als er een motorrijder aankomt.



:+
 
dan ben ik maar een aso, lig ik nie wakker van
ik zal ff met vuile ramen blijven rijden omdat mr de motorijder achter me het misschien niet zo graag heeft dat ik men ramen ga sproeien, ja daaaag
als em daar nie tegenkan moet ie maar thuis blijven en met de blokskes gaan spelen
maar das mijn mening erover

XeRpiO, De volgende keer op n'n BBQ in belgië za'k je is effe opzoeken.
dan houd ik je net zolang onder in de ruitenreiniger dat je twee weken
(censuur) en dan ( nog meer censuur)..
ik zal op MZ is even gaan vertellen hoe je ons hollanders mishandeld.. :(

oh ja, en ik weet ook waar je huis woont... B| (thanks tho Duc)
 
XeRpiO, De volgende keer op n'n BBQ in belgië za'k je is effe opzoeken.
dan houd ik je net zolang onder in de ruitenreiniger dat je twee weken
(censuur) en dan ( nog meer censuur)..
ik zal op MZ is even gaan vertellen hoe je ons hollanders mishandeld.. :(

oh ja, en ik weet ook waar je huis woont... B| (thanks tho Duc)

moet ik nu bang worden of watte :?
ge moet maar zien da ze uw op
mzemo.gif
niet vierkant beginne uit te lachen :X
maar kom mer af we zullen da wel is regelen bij een bakkie koffie
 
Laatst bewerkt:
wat een gezeur zeg. Als ik toevallig wat sproeiwater over me heen krijg dan veeg ik dat af. Zoals jullie praten moet elke automobobilist de hele dag op motoren letten en zich aan hen aanpassen. Uitkijken vind ik logisch maar om iedereen op de weg bij elke aktie moet kijken of er een motor in de buurt is vind ik dus gelul.
We kiezen er zelf voor om op twee wielen te gaan zitten hoor. dat heeft voors en tegens.
 
wat een gezeur zeg. Als ik toevallig wat sproeiwater over me heen krijg dan veeg ik dat af. Zoals jullie praten moet elke automobobilist de hele dag op motoren letten en zich aan hen aanpassen. Uitkijken vind ik logisch maar om iedereen op de weg bij elke aktie moet kijken of er een motor in de buurt is vind ik dus gelul.
We kiezen er zelf voor om op twee wielen te gaan zitten hoor. dat heeft voors en tegens.

:^
 
Zoals ik al in een ander topic zei:
Wat me wel irriteerd is als er één z'n sproeiinstallatie aanzet. Ik heb een keer gehad dat ik zoveel van die zooi recht in m'n vizier kreeg, ik het er met wrijven gewoon niet vanaf kreeg. Had een heel troebel beeld en daar wordt je niet echt vrolijk van op 2 wielen.
 
XeRpiO, De volgende keer op n'n BBQ in belgië za'k je is effe opzoeken.
dan houd ik je net zolang onder in de ruitenreiniger dat je twee weken
(censuur) en dan ( nog meer censuur)..
ik zal op MZ is even gaan vertellen hoe je ons hollanders mishandeld.. :(

oh ja, en ik weet ook waar je huis woont... B| (thanks tho Duc)

da zal dan toch nie waar zijn alst in mijnen tuin te doen is B|

mannekes toch wa een gebleet voor een bekke ruitensproei, fuckin hell, tis echt lang geleden da jullie motor gereden hebben he? Wat een opwinding over een beetje water.... weet je wa, als je mij ziet rijden mag je allemaal lekker sproeien, is me vizier en me motor tenminste nog es gewassen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan