Weer een 40 uur per week een baan is a biatch voor motorrijden waar en wanneer je zin hebt en "weer"foto's maken _O-

Vandaag dan toch maar ff een stukkie binnendoor om een fotoke te trekken...

awolk.thumb.jpg.b447ec2670c77a961863b352680f2b12.jpg
 
Vandaag tijdens een ritje over de eilanden
Mooi plaatje op de Grevelingendam!

Ik heb m’n motor-forumprofiel maar eens afgestoft (eigenlijk had ik ‘m nooit gebruikt 🤭) om op dit topic te kunnen reageren dat ik al wel lang volg. Heb geen uitgebreide kennis van weersverschijnselen, maar ik geniet er wel van, tenzij het stortregent natuurlijk...

Natuurlijk stap regelmatig van m’n BMW af om een fotootje te maken. In het bijzonder bij een mooie zonsondergang of mist 😊 Met m’n woon-werkroute heb ik het wel getroffen: ik ben dikwijls in de Biesbosch te vinden, waar ik de oversteek met de pont maak tussen Dordrecht en Werkendam en vice versa. Dit is een plaatje van deze week, genietend van de laagstaande zon rond half zeven in de avond. 😎
7D5806C3-CC2C-40E8-98DE-843B62DA0C6D.jpeg
 
Mooi plaatje op de Grevelingendam!

Ik heb m’n motor-forumprofiel maar eens afgestoft (eigenlijk had ik ‘m nooit gebruikt 🤭) om op dit topic te kunnen reageren dat ik al wel lang volg. Heb geen uitgebreide kennis van weersverschijnselen, maar ik geniet er wel van, tenzij het stortregent natuurlijk...

Natuurlijk stap regelmatig van m’n BMW af om een fotootje te maken. In het bijzonder bij een mooie zonsondergang of mist 😊 Met m’n woon-werkroute heb ik het wel getroffen: ik ben dikwijls in de Biesbosch te vinden, waar ik de oversteek met de pont maak tussen Dordrecht en Werkendam en vice versa. Dit is een plaatje van deze week, genietend van de laagstaande zon rond half zeven in de avond. 😎Bekijk bijlage 1332699
Herkenbaar plaatje! Ik pak dat pontje ook elke dag als onderdeel van mijn woon-werk route Dordt-Werkendam. Onze werktijden zullen wel aardig verschillen, want ik ben je geloof nooit tegengekomen. Maar half zeven 's avonds zit ik meestal ook al aan het avondeten O-).
 
Herkenbaar plaatje! Ik pak dat pontje ook elke dag als onderdeel van mijn woon-werk route Dordt-Werkendam. Onze werktijden zullen wel aardig verschillen, want ik ben je geloof nooit tegengekomen. Maar half zeven 's avonds zit ik meestal ook al aan het avondeten O-).
Wie weet een volgende keer komen we elkaar daar wel tegen. 😉Ik ben geen dagelijkse gebruiker van de pont en dan rij ik ook nog eens op heel wisselende tijdstippen naar m’n werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan