Wateroverlast ... heb ik al eens gepost he ;)
Ja, maar die plaatjes doen het niet meer ;(
Ik hoop op een strenge en veel besneeuwde winter! Dan kan ik het hier volplempen met foto's! :9~
Ik ook! *O*
Dat we de moto dan moeten laten staan neem ik graag voor lief. Het koekblik met winterbanden helpt me dan nog wel hier of daar te komen waar ik wezen moet.

O, wacht, het moeten foto's zijn waar de motor ook op staat … Veel succes :+
 

O, wacht, het moeten foto's zijn waar de motor ook op staat … Veel succes :+
Voorsmaakje dan maar? Eentje uit de oude doos, en mijn 8ste puntje in het TRG spel:
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En jij rijdt dan nog steeds rond:X
:}

Met zo'n pak sneeuw ligt mijn poes al op de grond op het moment dat ik de schuur uit rolt8)7

Wel, erg mooie pics zo..
 
En jij rijdt dan nog steeds rond:X
:}

Met zo'n pak sneeuw ligt mijn poes al op de grond op het moment dat ik de schuur uit rolt8)7

Wel, erg mooie pics zo..
Is wel enig zins prima te doen met verse sneeuw, totdat je ijs tegenkomt. Dan lig je in een nanoseconde op je muil, ik ga iig niet meer met een kwetsbare motor de witte wereld in. :9


Deze vandaag gemaakt tijdens een all-road verkenningsronde, niet heel bijzonder maar het was lekker weer:

iAqJZPl.jpg



En deze een tijdje terug gemaakt in de avond. Ben hier ook achtergekomen dat je beter laarzen aan kunt hebben als je door hoge distels gaat rijden (pad was al aardig dicht gegroeid)

HFbFrxx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Winterplaatjes? Die komen binnenkort wel weer! Vanochtend rond zonsopkomst was het supermooi. Met bewolking. Magisch effect, vind ik dan :)

Prachtig! Ik mocht vanochtend uitslapen en heb dus helaas niet van zo'n mooie zonsopgang mogen genieten.

Net geprobeerd om ff snel de zonsondergang vast te leggen maar was net een halve minuut te laat buiten voor het mooiste moment...

IMG_20181012_191719_821.jpg
 
De Lek begint bij Wijk bij Duurstede. Bedoel je de Rijn? Die stroomt langs Arnhem namelijk … :?
Bedankt voor je correctie Max :t Dit is niet de eerste keer dat ik die fout maak :$ Dat komt omdat de (Neder)Rijn overgaat in de Lek. Het is dezelfde rivier. Ik heb/had niet zo goed in m'n hoofd waar dit punt precies is. Wijk bij Duurstede dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan