Oké, één reactie hierop en niet meer, om te vermijden dat ze me vermoorden wegens te veel of topic :$ ... *
Het zijn zwaar ondergewaardeerde auto’s (niet allemaal maar bijvoorbeeld deze 9.3) super luxe, allemaal handige snufjes voor hun tijd, en heel goedkoop omdat ze voor de massa heen flikker waard zijn _O-
Dat dus! Ik ben eigenlijk vooral liefhebber van de Saabs die nog samen gingen met Scania.
Heb zelf een Saab 9000 Turbo gereden, 1990, (dus nog een Saab-Scania), beest van een auto, maar zag er uit als een grote gezinsberline, maar BMW's M3 van dezelfde generatie gaf je het nakijken in acceleratie en bochten })
... maar niet in topsnelheid ...
Verder behoorden ze tot de meest comfortabele en veiligste auto's, en hadden de meest gebruiksvriendelijke en overzichtelijke instrumenten.
En ook zeer betrouwbaar, en met normaal rijgedrag een verbruik van amper 7,6L/100 :t

* dus, voor reacties op deze post, copy/paste de quote en ga ermee naar het "auto naast je motor" topic ;)
 
Nou zo heftig hoeft nou ook weer niet Patrick ;)
Ge moet dat niet te serieus nemen hoor, het is vrijdag avond, dan kan ik al eens "den onnozelaar" uithangen 😂
En dramatiserend melodramatisch acteren zit wel een beetje in de familie :+

maar ik vond het toch ook beter het meteen te verplaatsen naar het autotopic ;)

don't worry, ik kom zéker nog wel terug met gepaste foto's mét motor :t
 
44065109_306182226875934_159836890093060096_o.jpg


Niet zoveel motor op de foto maar vond ‘m zonde niet te delen 8-)
Jammer van die auto op de foto. Voor de rest... :t

_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan