Giesen
BigTwin
- 16 jun 2008
- 38.270
- 278
Paar dagen terug na een ritje wil ik mijn net aangeschafte motor in de schuur zetten.
Eenmaal in de schuur wilde ik de motor nog een klein stukje naar voren zetten en toen gebeurde het, mijn nachtmerrie kwam uit !
Ik stond aan de rechterkant van mijn motor toen de jiffy tijdens het verplaatsen onverwachts inklapte waardoor mijn motor naar links viel.
Gelukkig kon ik haar nog een beetje opvangen waardoor de schade mee viel.
Schade: gebroken bar end spiegel en schade ten grote van een dubbeltje op het kontje.
En 2 dagen buikpijn
Wie heeft zijn motor wel eens laten vallen ?
Of ben ik de enige kneus op mf ?
Eenmaal in de schuur wilde ik de motor nog een klein stukje naar voren zetten en toen gebeurde het, mijn nachtmerrie kwam uit !
Ik stond aan de rechterkant van mijn motor toen de jiffy tijdens het verplaatsen onverwachts inklapte waardoor mijn motor naar links viel.
Gelukkig kon ik haar nog een beetje opvangen waardoor de schade mee viel.
Schade: gebroken bar end spiegel en schade ten grote van een dubbeltje op het kontje.
En 2 dagen buikpijn
Wie heeft zijn motor wel eens laten vallen ?
Of ben ik de enige kneus op mf ?

Vorig jaar mijn Thunderace van de bok paddockstand laten vallen toen het achterwiel eruit was. Schade: total loss. Een trekbandje om de voorrem had het kunnen voorkomen. Hierna een Aprilia Falco aangeschaft en in juni onderuit gegleden door vet op het wegdek. Schade: total loss. Verzekering is blij met mij 

die ZRX

Lichte krasjes op de onderkuip