K™ 690 Sm© deel 4, hij gaat hard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Past een Evo1 deksel samen met een DNA filter?
Met andere woorden, kan dit samen gemonteerd worden?
Zou mij dit namelijk willen aanschaffen.




 
Kan erop, ik heb dezelfde setup.
Om de filter in het midden wat strakker tegen de filterkast te duwen kun je 2 stukjes van een rubber slangetje oid gebruiken.
 
werkt perfect, heb ook die setup. Ik heb wel de lipjes aan de voorkant van het deksel wat moeten bijvijlen, of het paste niet helemaal.
het voordeel zo is dat je filter geen vergaarbak van vuil wordt, dat heeft de DNA met het standaard afdekplaatje wel.
 
Hoe erg beschadigd zijn die R zijkappen? Heb wel interesse als het schoon wel vrijwel krasvrij eruit ziet. Ophangingen nog goed?

Edit:
Ik zie nu pas je ductape :')
 
Laatst bewerkt:
Hier nog interesse in schuimfilters of koppelingsplaten?

Heb mijn 690 enduro ingeruild en nu nog wat spullen over:
KTM 690 onderdelen- Allroadmaniacs

Ik kan je via hier op de een of andere manier geen pb sturen. Zijn die oranje zij kappen zonder erge beschadigingen? en koppelings platen.Heb wel intresse.

je kan me mailen naar robertderu apenstaartje hotmail.com

edit: volgens mij heb ik je gemaild nu.
 
Laatst bewerkt:
werkt perfect, heb ook die setup. Ik heb wel de lipjes aan de voorkant van het deksel wat moeten bijvijlen, of het paste niet helemaal.
het voordeel zo is dat je filter geen vergaarbak van vuil wordt, dat heeft de DNA met het standaard afdekplaatje wel.

Kan erop, ik heb dezelfde setup.
Om de filter in het midden wat strakker tegen de filterkast te duwen kun je 2 stukjes van een rubber slangetje oid gebruiken.


Ook in samenwerking met een akra demper en akra mapping? Of hebben jullie iets anders?
 
Hoe erg beschadigd zijn die R zijkappen? Heb wel interesse als het schoon wel vrijwel krasvrij eruit ziet. Ophangingen nog goed?

Edit:
Ik zie nu pas je ductape :')

Ze zijn van een enduro he :P . Dus krasvrij zeker niet.

Broaap: mail terug
 
Laatst bewerkt:
ik rij met akra demper, maar geen idee welke mapping, die heeft de vorige eigenaar erop (laten) zetten. ik ga wel dit jaar eens wat experimenteren daarmee, heb nu een tuneecu kabel.
staan die akra en evo1 mappings op de website van tuneecu?
 
ik rij met akra demper, maar geen idee welke mapping, die heeft de vorige eigenaar erop (laten) zetten. ik ga wel dit jaar eens wat experimenteren daarmee, heb nu een tuneecu kabel.
staan die akra en evo1 mappings op de website van tuneecu?

:Y yep, staan op de tune ecu site, is zeker aan te raden om verschillende mappings te proberen, kan (gevoelsmatig) veel verschil maken met kracht onderin/ dips in het vermogen
 
Ik was vandaag nog even bij Goedhart. Daar stonden 2 schitterende SMC-en. Niet voor de verkoop, (nee dat hadden ze bij goedhart wel gewild) maar als ik het goed heb van leden van het forum.

Herken je KTM!!!

full


(telefoon foto)

gr, Look.
 
Hij liep niet lekker op de ene of andere manier. Viel uit als ik hem starte. of eventjes gas los laat. Eenmaal in de toeren houden blijft hij klappen uit de uitlaat.
 
Hij liep niet lekker op de ene of andere manier. Viel uit als ik hem starte. of eventjes gas los laat. Eenmaal in de toeren houden blijft hij klappen uit de uitlaat.

Hebben ze het probleem Kunnen vinden?
Jij had toch al eerder een probleem met je motor?
 
Nee heb ik gecheckt,

als koppeling versleten is moet je dan alles in het geheel vernieuwen of alleen de gevoerde delen? Toen mn blok ca 4000km geleden open was hoorde ik dat mn platen begonnen met verglazen. in dat geval zou ik dus wel intresse hebben niek.
 
Ik denk dat hij dan lekkerder rijd op de evo1 mapping.

Ben er net wat mee aan het spelen geweest, blijkt dat er momenteel een gemodificeerde Akra map opstaat (ik zie enkel verschil in het Standard gedeelte, Performance is gelijk als bij de standaard Akra mapping). Nu vermoed ik dat het geen nut heeft om op een andere manier dan Standard met de huidige mapping te rijden, aangezien die blijkbaar al specifiek gemaakt is. Ik ga het alleszinds eens testen met de standaard Akra map op Performance en met de Evo1 map.

Weten jullie of er ergens wordt uitgelegd hoe je zo'n EFI map juist moet lezen, ik kan aan alles aan uit behalve de F1 F2 en F3 gedeeltes, hoe moet je die getallen interpreteren?

Wat is het verschil tussen beide Akra slipon mappings, er bestaan 2 versies van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan