K™ 690 Sm© deel 4, hij gaat hard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er echt comfortabel uit :9~
Hoe zit het? Jammer dat een smc geen zadel slot heeft :X


Ja ik heb het plastic haakje maar even achter het frame gefrommelt. Ik woon niet in de beste wijk in mijn stad namelijk :+

Ik denk maar zo, met een imbus sleutel heb je bij de meeste motoren zo alles los.
 
regel jij het kunststof, laat ik dat zien op de draaibank;)

niet te lang naar kijken maar dit is ook een draaibank

Aha, een as voor een wormpomp, Die heb ik ook wel anders zien maken.......en gelijk glad uit RVS 316, zonder na-slijpen-polijsten.

Materiaal; ik zal m'n licht eens opsteken bij een paar kunststof boeren........
 
Als jullie het achterwiel uit de SMC halen, trekken jullie dan ook de remklauw mee naar achteren of doen jullie deze eerst naar voor?
Omdat naar achteren, maar net precies gaat, er moet nog redelijk hard aan de remleiding worden getrokken, daar deze weliswaar aan de korte kant is.
:)
Iemand tips? ;)
 
Net rond 16:30 bij de benzinepomp in hazerswoude dorp een smc gespot iemand van hier? ik hing heeel ver uit het raam van onze werk pickup bus om te kijken^^ iemand van hier?
 
Als jullie het achterwiel uit de SMC halen, trekken jullie dan ook de remklauw mee naar achteren of doen jullie deze eerst naar voor?
Omdat naar achteren, maar net precies gaat, er moet nog redelijk hard aan de remleiding worden getrokken, daar deze weliswaar aan de korte kant is.
:)
Iemand tips? ;)

Ik moest de klauw eraf halen,anders kreeg ik het achterwiel er niet uit.
e haalt eerst je remblokken eraf,en dan kan jeje klauw van je adapter afschuiven....
 
Ik moest de klauw eraf halen,anders kreeg ik het achterwiel er niet uit.
e haalt eerst je remblokken eraf,en dan kan jeje klauw van je adapter afschuiven....

full


Ik heb de geleidings-sleuf helemaal naar achteren door gefreest.
Anders lukte het me niet, zonder de velg te beschadigen
 
Bij mij lukte het net om alles in z'n geheel samen met het achterwiel naar achter te begeleiden, al moest ik wel serieus aan de remleiding trekken. Hadden ze deze nu 2cm langer gemaakt, was er geen problem.
Mss in de toekomst best de klauw demonteren zoals BART zegt... ;)
 
Als jeje klauw eraf hebt liggen,heb je ook meer ruimte om te werken.
En minder kans op beschadigingen.
En je kan gelijk de geleider van de remklauw schoonmaken en smeren.
 
Wou nog even wachten tot ik het NL kenteken had maar kan het niet laten, na 2 jaar geen KTM te hebben gehad ben ik terug bij de familie! Gisterochtend om 7uur uit Groningen vertrokken op weg naar Limburg om te kijken naar een gewone SMC en uiteindelijk terug gekomen met een SMC-R!

qH4F7Za.jpg
 
Wou nog even wachten tot ik het NL kenteken had maar kan het niet laten, na 2 jaar geen KTM te hebben gehad ben ik terug bij de familie! Gisterochtend om 7uur uit Groningen vertrokken op weg naar Limburg om te kijken naar een gewone SMC en uiteindelijk terug gekomen met een SMC-R!

[afbeelding]

Ik zie (lees) hier een gelukkig mens.
veel plezier er mee, maar dat zal warschijnlijk wel goed komen.

gr, Look.
 
Zo blij als een kind! Had nooit verwacht mijn droommotor dit jaar nog te kunnen kopen *O*
Jahaa die is mooi!
Proficiat en veel plezier ermee!

Edit:
Heb jij de motor toevallig in Voerendaal gekocht via marktplaats?
 
Laatst bewerkt:
Wou nog even wachten tot ik het NL kenteken had maar kan het niet laten, na 2 jaar geen KTM te hebben gehad ben ik terug bij de familie! Gisterochtend om 7uur uit Groningen vertrokken op weg naar Limburg om te kijken naar een gewone SMC en uiteindelijk terug gekomen met een SMC-R!

[afbeelding]


:9~ ... :]
 
Werd vanochtend door Goedhart gebeld, gasklephuis is kapot en gaan ze dus vervangen.

Wel snel kapot na 5.000km en anderhalf jaar oud...
 
Heb mij eergisteren zelf een nieuwe achterband gemonteerd, was niet de eerste keer dat ik dit deed. Deze ochtend ging ik kijken en de band stond terug plat. Terug opgepompt en afgezeept, wat blijkt is dat er druk verloren gaat via enkele spaken van de velg??? Hoe is dit opeens mogelijk? Aan de dichtingsband binnin ben ik namelijk niet geweest. :? :? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan