K™ 690 Sm© deel 4, hij gaat hard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja loopt voor geen meter. Slaat af tijdens het rijden etc.

Edit: Voltage en opening van TPS is gewoon goed. Als ik zo op internet vergelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hoor ik hier een toerritje ?
wordt eens tijd look ;) :P

Ja, inderdaat. Morgen ochtend maar eens kijken hoe de luchten er bij hangen. Als het een stukkie vlammen wordt dan ga ik dat in de middag doen. (eerst uitslapen he)
Even het forum in de gaten houden, en dan kunnen we misschien wel even een mini najaars ritje houden.

gr, Look.

who, ik zie net dat je gebeld heb. Ik heb de hele dag in een bunker gezeten (zonder berijk) Morgen rond de middag maar even contakten
 
Laatst bewerkt:
Ik bedenk nu dat ik hem onlangs met koud water uit een tuinslang heb afgespoeld. Natuurlijk daarna wel even een paar minuten laten draaien zodat die kon drogen. Ik zal maandag alle stekkers even nalopen met wd40.
 
Wat is eigenlijk de bedoeling van het 15 min. stationair laten draaien van de motor, en wanneer doe je dit.
Moet dit bvb ook gebeuren als men een DNA filter + evo1 deksel monteert? :? :? :?
 
Wat is eigenlijk de bedoeling van het 15 min. stationair laten draaien van de motor, en wanneer doe je dit.
Moet dit bvb ook gebeuren als men een DNA filter + evo1 deksel monteert? :? :? :?

Nee nee, dat hoeft alleen maar als je iets in de settings veranderd. Die 15 minutten zijn om de motor de soft ware in te laten lezen.

gr, Look
 
Werkt volgens mij enkel de eerste keer starten na het flashen van een mapping.

tussen de 15minuten en 15minuten en 59 seconden.

Lijkt mij dat je dat na elke verandering moet doen.
 
15 min is noodzakelijk als je ECU is gewist of de waardes zijn veranderd. Zolang dit niet het geval is zal je motor ook niks doen hiermee.
 
Zo, dat was me het middagje wel. Bandjes zijn en goed getest, en goed ingereden. Dank zij Joey en Andere. Lekker even wat dijkjes uit gegumd, een bakkie gedronken en weer verder dijken hoppen. Ik vond het gezellig. Helemaal top. Helaas vergeten een fotootje te schieten.

full


gr, Look.
 
Gister een stukje offroad geweest......

.....misschien toch niet zo goed idee na regen :p

8B8E6C04-9F29-4A2F-9ABE-DC8E4A168F54-8841-00000519A778BCDF_zps4c14cfda.jpg
 
Gister een stukje offroad geweest......

.....misschien toch niet zo goed idee na regen :p

[afbeelding]

Ha ha, nou heb ik afgelopen wekend nog laten zien hoe het moet. (Motor in show room staat) Maar is toch geen probleem Joey, even naar de overburen, die hebben zo'n geweldig terein met een stuk of 6 boxen er op. 2 eurotjes en hij is weer helemaal fris.

gr, Look.
 
Kan iemand mij vertellen of helpen aan deze sticker? Bij de dealer verkopen ze alleen hele sets voor 100,- en ben alleen op zoek naar een setje voor deze kap.

ktmstickervraag.jpg
 
hallo ik ben van plan om ook een ktm smc 690 tekopen.

maar heb een paar vragen wat zijn de rij eigenschappen is is hij snel en lekker om mee op de weg terijden.

woon buiten af dus hier genoeg bos wij landen en een crossbaan in de beurt staat hij hier ook zijn mannetje.

hoor het graag van mensen die ervaring hebben met een ktm 690.
 
hallo ik ben van plan om ook een ktm smc 690 tekopen.

maar heb een paar vragen wat zijn de rij eigenschappen is is hij snel en lekker om mee op de weg terijden.
woon buiten af dus hier genoeg bos wij landen en een crossbaan in de beurt staat hij hier ook zijn mannetje.

hoor het graag van mensen die ervaring hebben met een ktm 690.

Wat wil je horen. De 690 is de gene met de meeste pk's koppel t.o.v. het gewicht van de motor, die er te koop is. En de wielen zijn rond. Dus ja, hij is erg snel en ja, er is goed mee op de weg te rijden.
Proefrijden blijft natuurlijk altijd een aanrader. Het is alleen lastig om een dealer te vinden die er 1 heeft staan waar dit mee kan.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
waarom zou dit niet kunnen (proefrijden) maar met een proef rit kan ik slecht hier over de weilanden gaan en hem zwart terug brengen.
 
waarom zou dit niet kunnen (proefrijden) maar met een proef rit kan ik slecht hier over de weilanden gaan en hem zwart terug brengen.

Wat ik er mee wil zeggen is dat het aanbod van SMC-en niet zo groot is. Dus de kans dat er 1 staat om proef te rijden is zeer klein.

gr, Look.
 
als je er mee door de weilanden wil ploegen raad ik wat anders aan met enduro banden. voorwiel is simpelweg te klein. Of je moet een ktm 690 enduro nemen.... Met een supermotard pak je af en toe een stukje maar niet zoals met noppenbanden..
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij misschien helpen. Ik ben in het bezit van een 690 SMR uit 2008 en nu zag ik
een set mooie oranje spaakvelgen van een 690 SMC R staan.

Weet iemand of je deze zonder aanpassing kan overzetten op mijn fiets?
Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan