Crappy Chinese e-bay shit ingebouwd:
[afbeelding]
De temperatuursensor zit op de waterpomp, waar de leiding terugaat het blok in. Door de temperatuursensor op deze plek te plaatsen (puur geluk) snap ik waarom de K75 zo onverwoestbaar is.
Starten, stukje rijden en het water EN de olie is op temperatuur. Volgas, halfgas, nauwelijks gas, de temperatuur is tussen 70 en 75 graden. En omdat de waterpomp tegen de oliepomp aangebouwd is, is de olie ook 75 graden.....
Mijn K75 is met 2 kilometer op temperatuur, terwijl mijn GS500 vaak een kilometertje of tien nodig heeft en zeker niet zo constant is qua temperatuur (tussen 60 en 120 graden).
Ik ben nog niet gelukkig met het inbouwen van deze sensor. Hij functioneert af en toe, de rest van de tijd geeft hij E02 aan. Misschien was een Conrad thermometertje beter geweest..
[afbeelding]
Waarschijnlijk wel, want bij 75 graden zou je thermostaat nog niet eens open moeten gaan. Ik denk dat je meter een stuk te laag aan geeft.