Karten in Grootebroek. (Noord-Holland-topic)

Ik zou ook voor Kea overmaken (communicatiefoutje :( ). Dat heb je maandag binnen (te laat, ik weet het).

OK?
 
Hey ik moest betalen voor morgen, eens kijken hoe snel de Postbank is, gemiddeld genomen niet zo snel dus sorry als het er nu nog niet op staat, dan komt het vast en zeker maandag!
 
hoi agos ik heb het geld over gemaakt maar weet niet wanneer het er bij staat op jou rekening maar het is onderweg tot volgende week groetjes thundersmurf
 
Zo,komen allemaal strekers uit alle hoeken en gaten gedoken.
Greetings from "Eastwood on the river". :)
 
Effe een uitleg over de te rijden route vanaf Hoorn of de A7.
Als je op de A7 rijdt en dan de afslag Hoorn-Noord pakt,dan kom je op de N302 die richting Enkhuizen gaat.
Je gaat dan gewoon alles rechtdoor,totdat je bij een groot bord komt met daarop Grootebroek/Bovenkarspel met een pijl naar rechts,daar ga je dus rechtsaf.
Dan kom je bij een rotonde die je voor een kwart neemt,en dus sla je rechtsaf richting het centrum.
Na deze rotonde ga je weer rechtdoor,je komt dan weer twee rotondes tegen,na de derde rotonde in totaal rij je over de spoorlijn,en dan neem je de eerste straat rechts het industrieterein op.
Aan je rechterhand zit in het begin het Kartcentrum,en er tegenover zit de brandweer/politie.

Ik zal nog even een mooie kaart zoeken waar alles op staat aangegeven.
 
Dude, moest ff m'n rooster omwisselen dus duurde iets langer dan gedacht. 'k Mag nu lekker nacht draaien :r
Geld is overgemaakt. Tot zaterdag.
 
Sannie,je geld is aangekomen. :)

Hugo en Hugo en R6bbert
full
,ik wacht af,zal er morgen of overmorgen wel opstaan. :)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog meer mensen die het geld al overgemaakt hebben?
ErikMV moet voor donderdag weten hoeveel mensen er komen. ;) (daarom is het belangrijk dat we dit weten.
Laat ook even weten als je niet komt,en evengoed al in het lijstje staat.. ;)
 
Zo,van Freaky en Caspar en Thundersmurf is het geld ook binnen. :)

@KMGW:Moet ik aan Erik MV vragen of het nog mogelijk is dat er iets vegetarisch geregeld wordt?
 
Laatst bewerkt:
Mijn poen is in ieder geval onderweg. Is van Abn naar Postbank, dus ik ben benieuwd of het vóór zaterdag binnen is. 'k Betwijfel het...
 
Terug
Bovenaan Onderaan