Karten MF oost wie gaat er mee!!!

welke datum gaan we karten

  • 9 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 30 juli

    Stemmen: 4 50,0%
  • 13 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 september

    Stemmen: 4 50,0%
  • 10 september

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien jullie de datum hebben gewijzigd ga ik nie meer mee.
Dat weekend kan ik niet ivm met herplaatsing op Woensdrecht vanwege mn opleiding die s'maandags de 5e van start gaat.
Das harstikke jammmer maar hoorde ook later pas dat er veel niet konden die datum.
Maar kun je niet proberen om mee te gaan omdat je zegt dat je de 5e er moet zijn het is 3 september.
Groetjes Margreet
 
Hey Margreet ik zou ook wel graag mee willen ik lees al een poosje mee op mf
Ik ben een vriend van Tommylee zou dat nog kunnen ?
 
Hey Margreet ik zou ook wel graag mee willen ik lees al een poosje mee op mf
Ik ben een vriend van Tommylee zou dat nog kunnen ?
Sorry voor de late reactie!
En natuurlijk kun je mee hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ik zet je bij op de lijst keej
Groetjes Margreet
 
Dames en heren!!
De personen die op de lijst staan gaan die allemaal mee en zijn er nog meer mensen die mee willen,en komt er nog aanhang mee.
Laat het effe weten zodat ik deze mnd effe kan boeken!
Groetjes Margreet
 
wimmels en cathje gaan wel mee hoor O-)

is er trouwens ook nog iemand die met de auto gaat? kweet niet of ik tegen die tijd al weer een helm heb, en een rijdende motor natuurlijk |(
 
Ja wij gaan gewoon met de auto het is me te ver op de motor vanaf hier ;)
 
Check jullie mail heb iedereen die zich op heeft gegeven een mail gestuurt met een mededeling kon alleen Subzero zijn mailadres niet vinden.
Groetjes Margreet
 
Das harstikke jammmer maar hoorde ook later pas dat er veel niet konden die datum.
Maar kun je niet proberen om mee te gaan omdat je zegt dat je de 5e er moet zijn het is 3 september.
Groetjes Margreet
Beter laat dan nooit late we maar zegge he :9
Ik kan dan nie omdat ik net weerkom uit Amsterdam en gelijk zondags alweer weg mot.
Jammer maar de volgende keer dan maar :]
 
hoi luitjes
het is bijna zover
maar emsburen kun je alleen maar smiddag,s terecht of we gaan smiddags maar een paar hebben er al aangegeven niet te kunnen dan.
of we gaan naar Nijverdal bij kartplaza dat moeten jullie dan wel willen natuurlijk ,is ook van alles te doen of gewoon weer naar enschede zeg het maar laat effe horen wat jullie willen zodat het in goed overleg gaat!
:}
 
ikke ga zelf niet karten... nog ffies overleggen hier of wimmels wel wil, maar ik waag t er niet op met mn rug -O-
 
ikke ga zelf niet karten... nog ffies overleggen hier of wimmels wel wil, maar ik waag t er niet op met mn rug -O-
Oh Oh
Ze zeggen allemaal af en gaan niet mee
Tom,Arjan en nu jullie zullen we gewoon alles afblazen dan??
Want je blijft met een te kleine groep over dan.
 
ik zeg niet dat ik afzeg, alleen dat ik niet ga karten :+

als wimmels wil karten, kom ik mee ;)
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan