Kawa total loss :( - welke fiets nu?

Heee Naantje...niet zo mooi die "crash"

Gelukkig ben je er zelf aardig goed vanaf gekomen ;)

Succes met handje...

Wat betreft fiets...Gixxer > mooi blauw is nie lelijk :P
 
[een klein beetje off-topic]
Staat er Motor-forum op je gips?
[/een klein beetje off-topic]

Voor de rest succes natuurlijk!
 
Als je um echt voor dagelijks gebruik neemt zou ik ook de 636 nemen (in het grijs/zilver). Is gewoon de beste allround fiets. Voor het niet dagelijks gebruik zou ik zelf de gsx 600r nemen (ook in het zilver/blauw) Hele brute fiets ook :9~
 
He Chiquita!

GSX600R (nog ff opgezeten vandaag)

Waarom niet een 750 Super Sport Ducati :+ ok moi

Gewoon een aantal zaterdagen aan besteden en veel proefritten maken als je hand+pols niet gebroken blijkt te zijn. Ander (helaas) wachten tot volgend jaar.
 
Ik zou voor de GSX-R600 gaan :9~

[half-offtopic]
Als je fiets total-loss verklaard word houd dat dan in dat ie de weg niet meer op mag ?
[/half-offtopic]
 
Welke motor je koopt moet je zelf weten.
Ik zou in ieder geval geen 636 kopen, vind het persoonlijk helemaal niets.

In ieder geval succes met de verdere afhandeling en je hand, ik weet inmiddels ook hoe het is.
 
Tja...de ZX6-R / 636 is de meest bruikbare dagelijkse fiets van de stel.
Ik zou voor de GSX-600R gaan, vind ik persoonlijk een errug lekker fietsie :9~ maar aangezien ik mijn motorfiets elke dag gebruik, ben ik gegaan voor de VFR800i, hoezo de saaiste allrounder???
Was nog aan het twijfelen of ik de Fazer 1000 of evt. 600 moest kopen maar op mijn VFR zit ik toch beter beschermd lijkt mij.
Twisted Paul...Fazer 600 iets voor je?
Nee, geen optie.. :)

Dit jaar blijf ik gewoon stevig doorrijden met
mijn kawa en ga ik er mee op vakantie richting
Spanje, maar tegen maart volgend jaar wil ik
hem inruilen omdat ik verwacht rond de 27.000km
te zitten.

Vanaf november ga ik beginnen in mijn afstudeerstage
waarschijnlijk in Utrecht en laat ik de motor
bij mijn ouwe staan in Limburg voor het weekend.
Ik hoop dat ik zo al aardig kan snoeien in mijn
motorkilometers. :)
Na afstuderen komt er een koekblikje uit '85 oid.
Scheelt ook weer.

Dus van de winter flink sparen voor de volgende.
Waarschijnlijk een GSXR600 zo als het er nu uitziet. :]
 
Zo'n os naviculare breuk kan inderdaad wel eens lastig genezen. Als je een beetje pech hebt blijf je er nog lang (pijn)klachten van overhouden.
Concreet betekent dit dat fietsen met een sportieve zit en dus je polsen/handen meer belasten een nogal pijnlijke kortdurende aangelegenheid kan worden.
Hopelijk dat het allemaal meevalt.
 
Zo'n os naviculare breuk kan inderdaad wel eens lastig genezen. Als je een beetje pech hebt blijf je er nog lang (pijn)klachten van overhouden.
Concreet betekent dit dat fietsen met een sportieve zit en dus je polsen/handen meer belasten een nogal pijnlijke kortdurende aangelegenheid kan worden.
Hopelijk dat het allemaal meevalt.
Hmm... laten we maar hopen dat het meevalt dan... op dit moment heb ik helemaal geen pijn, maar dat kan ijdele hoop zijn? :(
 
Tsjaa da's dan mooi klote man. Heb je iig mazzel dat je niks ernstigs hebt.

Daar ga je dan met VRO1 VRO2 en een circuitavond

Wat ik zou doen dat hoef ik je niet te zeggen. Maar als ik eerlijk ben dan (en dat bedoel ik op de beste manier) zou ik je een ZX6 aanraden of een CBR600 al staat die er niet tussen.

Waarom ?..... op die 2 fietsen leer je het het makkenlijkst (rijden zoals jij wilt)

Al is er voor mij maar 1 supersport 600 en dat is de GSX. Al moest ik er wel aan wennen ik kwam van een CBR600F '99 en dit is toch iets heeel anders

Gisteren heb ik gereden met de ZX636 en bij de eerste de beste afrit mijn knie aan de grond gehad ... zegt genoeg dacht ik zo het gaat zo makkenlijk bij de Kawa. Ik vond wel dat mijn GSX een veel beter frame heeft (stabieler)

Oh ja als je seizoen voorbij blijkt te zijn dan zou ik aan het einde van het jaar een 2002 model kopen ivm hoge kortingen !!

Maar goed sterkte gewenst. Ik blijf het ongelofelijk vinden na 2 VRO's

of je wacht op de 2003 R6 ! Als die op de R1 gaat lijken dan :9




De vraag is nu: wat wordt mijn volgende fiets? Aangezien ik casco tegen nieuwwaarde was verzekerd, krijg ik mijn geld terug en kan ik rond gaan shoppen. Ik overweeg op dit moment de volgende mogelijkheden:

1- Overjarige (2001) Kawa ZX6R.
2- Kawa ZX636 (2002).
3- Aprilia RSV Mille
4- Suzuki GSX-R600 (2002), blauw/zilver.
5- Suzuki GSX-R750.
6- Wachten op nieuwe seizoen/modeljaar.

Andere tips, etc.?


Edit: Optie 6 toegevoegd.
 
Op zaterdag 22 juni 2002 22:30 schreef markuses het volgende:
Oh ja als je seizoen voorbij blijkt te zijn dan zou ik aan het einde van het jaar een 2002 model kopen ivm hoge kortingen !!
Dit is idd zeker een optie. Mocht het gips nog 5 weken blijven zitten, dan is het eigenlijk de enige.

Maar goed sterkte gewenst. Ik blijf het ongelofelijk vinden na 2 VRO's
Ik wil je er nog wel wat meer over vertellen als ik je weer eens in real life tegenkom. Misschien 12 september, als ik dan een nieuwe motor heb :] :)
 
V.u.c.k. Bananensap!

Hopen dat je snel weer op 2 wielen zit en weer kan bleren. eh... is een Gixxer 600 wat voor je :) :)
 
Op zaterdag 22 juni 2002 12:50 schreef Bananeman2002 het volgende:
Helaas heb ik afgelopen zondag (16/6) m'n Kawa ZX6R in de vangrail gereden......
.......Wat is jullie mening? Is de RSV Mille een goed idee? Rijdt het echt zoveel anders dan een 4-cylinder (kwestie van proefritje maken natuurlijk)? Is de GSX-R600 veel extremer dan de ZX6R?

Andere tips, etc.?


Edit: Optie 6 toegevoegd.

Ik heb wat gemist? Klote man, gelukkig valt de letselschade mee. Succes met het herstel!

Oh ja, koop een Gixxer! 8-) (Hoewel die 636 ook wel goed moet zijn....)
 
om je nog meer die kant op te duwen: Gixxer!!!
En dat zeg ik terwijl ik kawa rijd ;)
Klote van je fiets.Veel shop plezier *D
 
Het gips is er af!!! YESSSSS!!!

Het botje (os naviculare) was niet gebroken, dus ik ben weer een vrij man :) Tenminste, wat bewegen betreft :) Ik hoef ook niet meer terug naar het ziekenhuis.

De pols is wel enigszins verstuikt/gekneusd, dus ik wil 'm nog niet te veel belasten, maar zodra het enigszins kan ga ik proefritjes maken. Wellicht komt er dit jaar dus nog een nieuwe motor, we'll see!!

Dank aan iedereen die mee heeft geleefd, lichamelijk is het een happy end geworden, nu de verzekering nog even afwachten :)

[me]Bananeman2002 is happy *D [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan