- Onderwerp starter
- #26
Tof artikel Ik ben zelf nog geen KL250 tegengekomen in 't wild. Eigenlijk alleen de 250 LTD, het "choppertje".
De kleine schoonheid wordt komend weekend fatsoenlijk opgepoetst. Verse benzine erin en eens uitzoeken wat er mis gaat tussen de startknop en het startrelais, zodat ik geen tang aan 't relais hoef te houden om 'm te starten
Hier wel een fotootje van mijn andere 250 LTD, met superbike stuur i.p.v. apehangers, eigengecustomde logo, en een custom zadeltje. Rijdt heerlijk, maar fikt olie op. Dus zodra de kleine schoonheid betrouwbaar rijdt ga ik (o.a.) de olieschraapveer vervangen:
(ps. Ik mag de titel van deze thread niet meer aanpassen, anders had ik de KL250 ook nog even toegevoegd)
De kleine schoonheid wordt komend weekend fatsoenlijk opgepoetst. Verse benzine erin en eens uitzoeken wat er mis gaat tussen de startknop en het startrelais, zodat ik geen tang aan 't relais hoef te houden om 'm te starten
Hier wel een fotootje van mijn andere 250 LTD, met superbike stuur i.p.v. apehangers, eigengecustomde logo, en een custom zadeltje. Rijdt heerlijk, maar fikt olie op. Dus zodra de kleine schoonheid betrouwbaar rijdt ga ik (o.a.) de olieschraapveer vervangen:
(ps. Ik mag de titel van deze thread niet meer aanpassen, anders had ik de KL250 ook nog even toegevoegd)