Kawasaki 4-takt ééncilinders 1977-1985 — Z250 / KL250

In een opwelling met hulp van een kameraad een Puch Maxi stuur passend gemaakt, en een sissybar geknutseld... Gewoon, om eens te kijken hoe dat is.

IMG_3222.JPG

IMG_3232.JPG



IMG_3245.JPG
 
Ik denk dat ik nog wel wat meer te knutselen heb voordat 't een chopper is 😆 Dit is een experimentje voor als ik 'm echt onderhanden ga nemen. Ben blij dat hij nou loopt als een zonnetje (het bokken kwam uiteindelijk door de CDI). Volgende stap is een grote schoonmaakbeurt. Overal vliegroest, roest op het frame, etc. En dan kijken hoe custom 'ie wordt, en of 't een choppertje of een ander beestje wordt.
 
Ik heb onlangs een cross stuur op de 250 LTD gezet. Lijkt wel een beetje op die van hierboven, maar dat zal wel een origineel stuur zijn?
 
Ik heb onlangs een cross stuur op de 250 LTD gezet. Lijkt wel een beetje op die van hierboven, maar dat zal wel een origineel stuur zijn?
Ja weet niet of die origineel is, hij staat er wel grappig op. Alle knoppen zijn in ieder geval niet origineel maar hij loopt super.

Even rondje met mijn neefje wezen doen.
20220717_113354.jpg

Tikken lopen en gaan, wel rustig aan en over eigen grond natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Zie nog een klx 250 op mp staan voor 500.

KAWASAKI KL250, KLX250, BOUWJ 1981, 33000 KM, PROJECT
€ 500,00

Lijkt me een oke prijs incl kenteken.
Oude bekende, haha.
Heb het ooit zoals op de foto overgenomen.
 

Bijlagen

  • IMG-20190324-WA0003.jpg
    IMG-20190324-WA0003.jpg
    250,5 KB · Weergaven: 10
Zie nog een klx 250 op mp staan voor 500.

KAWASAKI KL250, KLX250, BOUWJ 1981, 33000 KM, PROJECT
€ 500,00

Lijkt me een oke prijs incl kenteken.
2 nieuwe zijkappen, achterspatbord, koplamp , €175. Ander uitlaat en wat "kleine dingetjes" zoals rubbers, keerringen enz enz. en je bent zomaar weer €500 verder.
Maar wel een leuk project voor de lange winter.

Heb zo'n ding gehad en het rijdt niet verkeerd. Was voor mijn vrouw en zij heeft er veel plezier aan beleeft. het was haar eerste Offroad waar ze wel mee los kwam op een springschans. Met de KL250A en de KL250A3 durfde ze dat bij lange na niet. Nu heeft ze een KLX250S met een knoppie, ze mist de kickstarter8)7 en springt niet meer (iets met leeftijd).:+

full

Btw plastic:
 
Aangezien ik anders op het pad ben gekomen mag mijn kl250 weg.

Heb hem hier op mf te koop gezet een tijdje geleden al, maar voor de liefhebben mag die voor een goed bod weg.

Heb eventueel nog een origineel voorvork en achterwiel (los te koop of er bij).

Altijd als een motor z.g.a klaar is zie je iets anders leuks hahah.

Kawasaki kl250a4 1981 voor meer info en foto's, heb ook de spiegel en duo stepjes nog waarmee die kwam.
 
Ik ben overigens in de markt voor een zijkapje linkerkant. Die vallen er steeds af bij mij 😑

Deze dus, maar dan voor de andere kant:
1663829428975.png
 
@mick85 Hoe gaat het met de verkoop?
Komt het weekend na me weekendje weg iemand kijken.

Hij heeft al een soort akkoord op de motor en wilde zelfs vooruit betalen.
Hij wil alle delen er ook ( gratis) bij maar dat gaat niet door dus even kijken wat die doet.
Ene kant jammer maar andere kant hem netjes lopend en rijdend maken was leuk, helemaal nu het trappen en het super netjes lopen is , echt een top verandering t.a.v ik hem kocht, zo mooi rustig stationair die nu plopt zonder een tikje verkeerd.😊
 
Sinds kort eentje met export papieren voor een schoon prijsje. Heb inmiddels een rondje gereden en er is niet veel nodig voor een herkeuring. 🙄
 

Bijlagen

  • 20220928_072403.jpg
    20220928_072403.jpg
    188,5 KB · Weergaven: 20
Lijkt dat maar zo op de foto, of heeft 'ie lang buiten in de regen gestaan?
Tank en zadel zijn compleet vergaan. Motorblok volledig wit door oxidatie ed. Stond in een loods maar waarschijnlijk niet al die tijd.

Met wat donor spullen is het weer functioneel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan