Dat is simpelweg een slag om de arm, omdat ik hem nog niet zelf gemonteerd heb in de Z750/800/1000. In het verleden heb ik wel al veel xenon-kits ingebouwd in deze modellen, en op basis van die ervaring verwacht ik nul problemen qua inbouw van deze set.
Bij de xenon kit moet je nog kabel(s) en ballast(en) wegwerken, bij deze lamp is het in een handomdraai klaar, hij komt direct in de originele fitting en de stekker plugt gewoon in de originele stekker.
Je kunt (op afspraak) ook langsrijden in Leiderdorp, dan zet ik ze er even voor je in, zonder bijkomende kosten. Kleine moeite, zowel qua tijd als qua inspanning.
Haha weet niet of dit voor mij ook geldt, maar ik maak ook graag gebruik van de mogelijkheid. Alleen wacht ik dan wel even op een wat mooiere dag
Alleen die voorkant.
Lijkt wel of dat ding een beroerte heeft gehad
die 800 vind ik dan weer mooier.Toch net ff strakker dan de Z800, maar misschien vind je die ook niet mooi?
[afbeelding]
Ik vind wel dat de Z800 snel gewijzigd is, de Z750 heeft het langer volgehouden...
Nu nog wachten op de Z50.Ik vind de z800 ook een stuk gaver qua looks dan deze z900.
Ik krijg een beetje het idee dat Kawasaki graag een Z met alle mogelijke ronde getalletjes aangeboden wilt hebben. Wanneer komt de Z1400, op basis van de zzr1400?ronduit lomp..
Ik vind de z800 ook een stuk gaver qua looks dan deze z900.
Ik krijg een beetje het idee dat Kawasaki graag een Z met alle mogelijke ronde getalletjes aangeboden wilt hebben. Wanneer komt de Z1400, op basis van de zzr1400?ronduit lomp..
Zijn er 75 teveel
Welke tosti heeft verzonnen om bij de Z900 de knipperlichten voor zo hoog te plaatsen! Ziet er werkelijk niet uit, knipperlichten verwerkt in de zijkappen vond ik het mooist bij de Z1000 jammer dat ze later weer losse lampen eronder gingen hangen. Z900 is iets te veel Honda geworden.
Geeft niet, daar komt vanzelf een aftermarket accessoire voor
Net zoals die taartschep achterop waar nog net niet bij staat "schroef mij los" Maar die wel extreem makkelijk te verwijderen is zonder gaten achter te latenGeeft niet, daar komt vanzelf een aftermarket accessoire voor
Welke tosti heeft verzonnen om bij de Z900 de knipperlichten voor zo hoog te plaatsen! Ziet er werkelijk niet uit, knipperlichten verwerkt in de zijkappen vond ik het mooist bij de Z1000 jammer dat ze later weer losse lampen eronder gingen hangen. Z900 is iets te veel Honda geworden.
Dus jij was het!
ik denk dat je die eraf haalt en er knippers in de spiegels voor neemt. deze plek is echt lelijk
Welke tosti heeft verzonnen om bij de Z900 de knipperlichten voor zo hoog te plaatsen! Ziet er werkelijk niet uit, knipperlichten verwerkt in de zijkappen vond ik het mooist bij de Z1000 jammer dat ze later weer losse lampen eronder gingen hangen. Z900 is iets te veel Honda geworden.
Dat ding komt er toch gewoon als z900rs
Heeft iemand hier op zijn/haar z1000 03-06 model het vliegwiel af laten draaien?
En zijn hoeveel mm?