Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72



ff naar Pajic gaan, kun je oook even horen hoe een andere demper klinkt
 
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Mijn naam is Rob, 24jaar en woon in Etten-leur NB. Sinds vorige week trotse bezitter van een Z750R uit 2011. Staan leuke dingen hier in het topic en blijf het zeker volgen!
 
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Mijn naam is Rob, 24jaar en woon in Etten-leur NB. Sinds vorige week trotse bezitter van een Z750R uit 2011. Staan leuke dingen hier in het topic en blijf het zeker volgen!

Welkom

Mooie fiets
 
Laatst bewerkt:
Gisteren besloten om mijn Akra demper doormidden te zagen en h'm in te korten. Het geluid van de lange demper op het 4-2-1 systeem vond ik te bescheiden, zelfs zonder DB killer. Juist omdat ik de DB killer erbij heb durfde ik het risico om te zagen wel aan te gaan. Mocht het geluid te hard zijn dan kon altijd de killer er nog in.

Geluid is nu subliem
 

Ziet er goed uit!
 
Goedemorgen,

Iemand hier misschien interesse in een set SW-motech Blaze zadeltassen inclusief montagebeugels etc?
Voor een Z800. Nieuw gekocht maar nog nooit gebruikt. De kaartjes zitten er nog aan.

Mogen weg omdat de motor ook in de verkoop gaat.
 
PB


 
Hallo, ik heb een probleem met de verlichting van mijn Z750 van 2007 die ik net heb aangeschaft.
Als ik mijn grootlicht aanzet schijnt dit nog lager dan het dimlicht.
Kan het zijn dat de vorige eigenaar de stekkers heeft omgedraaid en de lamp naar beneden heeft gesteld om zo toch met beide lampen aan te kunnen rijden?
Is dit eenvoudig te veranderen?