Hallo Z rijders, ik heb nog een Healtech iQSE quickshifter liggen na de verkoop van mijn Speed Triple, waar hij maar 500km op heeft gezeten. Fantastisch stukje techniek, plug&play en afstellen en instellen met een app!
Past op Z750, z750r, z800, z1000 en z1000rx.
Bij interesse graag een app op 0651602523, zit niet veel meer op het forum omdat ik motorloos ben momenteel..
Groeten Ryan!
Even een vraag voor een kennis, zijn Z750 uit 2007 heeft een probleem. Zodra hij start klapt zijn hoofd zekering. We hebben de bedrading na gelopen maar vinden niks geks. Wie heeft een idee??
Sommige paar grammen kun je rijk mee worden.Misschien een kapitaal als je 100e kilo's hebt, die paar gram schiet niet op en die heb ik graag over voor een open pijp.
IK vermoed dat er ergens water is gekomen waar het niet hoort.Heren,
Een probleem;
Vorige week m'z Z1000 uit 2012 eens goed schoongemaakt (oa gewassen met hoge druk). Daarna naar huis gereden (zonder problemen) en motor in de garage gezet.
Gisteren de motor uit de garage gehaald om een stukje te rijden. Bij starten leek ik te horen dat de motor al wat onregelmatig stationair draaide. Eenmaal onderweg bleek het inderdaad niet helemaal pluis te zijn. Vooral bij wegrijden uit lage toeren lijkt de motor een soort van te stotteren. Zelf vermoed ik dat er een cilinder niet mee doet. Als ik wat speel met het gas dan lukt het vaak de motor uit de stotter te halen en kan ik de motor normaal doortrekken in toeren.
Daarbij is het zo dat de motor (meer dan normaal) ploft en vlamt uit de uitlaat.
Nogmaals, ik heb zelf het vermoeden dat een van de cilinders niet (goed) meedoet. Echter weet ik dit niet zeker. Is dit een bekend probleem? En waar kan ik het beste beginnen met zoeken?
Thanks!
Heren,
Een probleem;
Vorige week m'z Z1000 uit 2012 eens goed schoongemaakt (oa gewassen met hoge druk). Daarna naar huis gereden (zonder problemen) en motor in de garage gezet.
Gisteren de motor uit de garage gehaald om een stukje te rijden. Bij starten leek ik te horen dat de motor al wat onregelmatig stationair draaide. Eenmaal onderweg bleek het inderdaad niet helemaal pluis te zijn. Vooral bij wegrijden uit lage toeren lijkt de motor een soort van te stotteren. Zelf vermoed ik dat er een cilinder niet mee doet. Als ik wat speel met het gas dan lukt het vaak de motor uit de stotter te halen en kan ik de motor normaal doortrekken in toeren.
Daarbij is het zo dat de motor (meer dan normaal) ploft en vlamt uit de uitlaat.
Nogmaals, ik heb zelf het vermoeden dat een van de cilinders niet (goed) meedoet. Echter weet ik dit niet zeker. Is dit een bekend probleem? En waar kan ik het beste beginnen met zoeken?
Thanks!
En oorzaak al gevonden en opgelost ?
Zou zo kunnen.Nee, nog niet. Heb door het slechte weer nietkunnenwillen rijden. Wel even gestart in de garage. Alle vier uitlaten worden warm. Dus wellicht zat er ergens vocht waar het niet zitten moest, en is het opgedroogd nadat de motor eens warm is geweest.
Hallo iedereen, ik heb een vraagje. Sinds ik een paar weken geleden de DB-Killer uit mijn Sp engineering demper gehaald heb, valt het mij op dat er na het optrekken en gas loslaten wat plofjes/knalletjes uit de uitlaat komen. Het is echt nadat ik de killer verwijdert heb, daarvoor was het niet of iig niet opgemerkt. Weet iemand waar dit vandaan komt of hoe dit komt? En of dit schadelijk is voor de motor/Blok? Ps gaat om een Z750r. Alvast bedankt groetjes
Misschien geen bruine bonen in de tank gooien, wil het ook nog wel eens van gaan ploffenGeen zorgen, mijn Z1000 met full system Akrapovic schiet blauwe vlammen uit beide pijpen en is nog steeds niet stuk
Heb wel sinds kort de db-killers er weer ingezet wegens een vriendelijke waarschuwing van oom agentde motor ploft,knalt nu ook een stuk minder...
Welkom Berend, mischien heb je aan deze link iets? Deze topics kun je eens doorlezen en ik denk dat je vragen dan wel beantwoord zijnBekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen
beste alle,
(nu weet ik niet of ik hier goed ben met me vraag)
mijn naam is berend, en ben 26 jaar...( en NIEUW op MF)
nu heb ik mijn motorrijbewijs. en wil een motor gaan aanschaffen t liefst rond de 750 cc met abs...
ik zat zelf te denken aan een kawa Z750 en nu is t mijn vraag.
Waar moet ik opletten bij t aanschaffen van een Motor, bij particulier en of een bedrijf..
ik lees t graag.
met vriendelijke groet
(Berend) Motobeer