Heb je een werkplaatshandboek? Ik heb er een digitaal. Zou hem je kunnen mailen. Misschien heb je er wat aan
Helaas zorgt een nieuwe accu er niet voor dat de motor start.
Nog steeds wel een harde tik van de relais tijdens het starten.
Helaas snap ik de instructies van ninja1964 niet.
Welke volgende stap kan ik het beste uitvoeren?
Neem aan dat je het relais en alle kabels weer hebt aan gesloten.
Als je nu de twee rode dikke kabels los haalt van net relais en deze tegen mekaar houd dan moet de startmotor draaien .
Ja die had ik allemaal weer aangesloten.
Ik heb geen twee rode dikke kabels, alleen zwarte waarvan 1 een rood kapje heeft zoals op de foto. Ik neem aan dat je bedoeld dat ik die twee kabels tegen elkaar moet houden?
Ik ga vanavond inderdaad wat testjes doen, ik snap nu wat ik moet doen en wat het resultaat zou moeten zijn
Yes die heb ik. Na je berichtje ben ik daar even doorheen gegaan en daar staat een heleboel in om dit probleem te onderzoeken.
Ik ga vanavond na werk even verder testen.
Wordt vervolgd...
Enige zekering die ik heb gecheckt is degene op het startrelais (groene van 30 A).Misschien al genoemd, maar te weinig tijd om alles terug te lezen. Zekeringen gecheckt?
Da's een klassieker bij falende startmotors en dynamo's/alternators. Vaak gewoon eens een goeie tik met een hamer er op is voldoende. In geval van een dynamo/alternator is het vaak wel een teken dat het een kwestie van tijd is voordat ze er helemaal mee ophoudt.
HelpER5 2003 of suzuki gs500?
Voor de GS500 is er ook zat 2de hands te krijgen en normaal slijtage spul is origineel Suzuki ook prima te betalen.
Oh ja een vraagje, waarom hebben jullie eigenlijk al sinds 2009 geen nieuw topic gehad?
Het is een gs500 geworden van 2004
Ik zat toch in twijfel de er5 of de gs500
Beide leuke motortjes om te zien
ja ik rij nog iedere dag, woon werkverkeer. En zolang er nog geen zout op de weg ligt, blijf ik doorrijden.