Rs_Nera_GS
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
- #26
Dus dat zijn de nieuwe belgische platen.
idd, ze zijn enorm zoals je ziet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus dat zijn de nieuwe belgische platen.
Idd. En voor de stevigheid moet je ze ook al niet kopen. Bij mij hande die op aan 4 punten, en na 1500 km is de helft gewoon afgevallen.Dus dat zijn de nieuwe belgische platen.
Idd. En voor de stevigheid moet je ze ook al niet kopen. Bij mij hande die op aan 4 punten, en na 1500 km is de helft gewoon afgevallen.
Wow, dit is echt een voorbeeld van hoe 2minuten werk een motor volledig kan veranderen.
De gpx heeft luchtvering achteraan die je dus kan instellen door een meer of minder luchtdruk op te zetten.
Ik heb even moeten zoeken maar uiteindelijk de oplossing gevonden om de extreem korte nippel te kunnen bedienen door middel van een vrachtwagenadaptor.
De druk stond dus op 0,5bar...maximum toegelaten 1,9bar. Twas ff zoeken naar een goede afstelling, uiteindelijk heb ik gekozen voor 1,6bar.
Het gevolg was eigelijk niet te schatten, KD's waren totaal off limits vroeger, de achtervering deinde en je had dus geen gevoel van stabiliteit.
Nu is dat compleet anders, de ingaande demping is serieus een pak straffer en dat is maar goed ook! Nu heb ik het gevoel dat ik in snelle bochten al een pak dieper kan gaan leunen zonder problemen. KD's zitten er nog niet in, daarvoor heb ik niet genoeg vertrouwen in die banden. Maar eigelijk vind ik het niet slecht hoor nu.
Helaas heeft deze aanpassing geen effect op de uitgaande demping van de schokbreker en is deze nog veel te zacht. Ff zoeken of ik dit nog kan aanpassen.
De bandendruk heb ik ook aangepast naar 2,0bar vooraan en 2,2bar achteraan. (0,2bar omhoog).