Kawasaki GPX Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen Mede motor Mensen.

Ik heb een Kwaakie Ninja Gpx600R uit 92 en ik MOET een nieuwe achterband hebben. standaard zit er een 130/90-16 band op.

Nu kan ik een band kopen die bij mijn motor hoord te kunnen passen van 150/90-16 Past dat?


zie link ik heb de band gezocht op motor type keuze

Ons aanbod in de maat Bridgestone BT%2045%20R 0 - motorbandenmarkt.nl

bedankt alvast :}


Ik denk dat je een 150/80x16 bedoeld, maar waarom een wiebelband onder een wiebelmotor????
Vind hem nog duur ook, doe er maar gewoon een 130/90x16 onder en een sport damon van pirelli, wiebelt je motor een stuk minder van.
 
met een 150 rijdt ie als een krant.... mijn eerste motor was ook een gpx en die had er ook een 150-er om liggen toen ik hem kocht. Groot verschil toen ik de juiste band eronder deed... niet doen
 
Breedere banden zijn (zeker op die oudere motoren) NIET voor de wegligging.... enkel voor de looks, maar dat is al gezegd door de voorgangers :).

Bij de GPX is het wel aan te raden een 120 voorbandje te kiezen boven de 110 die er origineel onder lag.
 
ok, ik heb zojuist de BT45 genomen met standaard maten van mijn motor. 110voor en 130 achter. als je kijkt hoe ik rijd is dat voor mij het beste. deze week krijg ik ze binnen. nu ff uitzoeken waar ik ze kan laten monteren. Bedankt allemaal :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan