Toch wel even slikken, doe ik het of doe ik het niet. Toch maar doen dus...
Te koop, mijn Kawasaki GPX 600R uit 1991, met 33250 kilometer op de teller (and still counting). Ik heb deze motor zelf begin 2004 gekocht met een kilometerstand van 15000. Ik heb op deze motor leren rijden en geniet er nog steeds erg veel van, maar ik ben toe aan meer vermogen.
Helaas bulk ik niet van het geld, dus eerst moet deze verkocht worden en dan de komende tijd op zoek naar een leuke betaalbare Kawasaki ZX9.
Ik onderhoudt de GPX goed en ik heb dan ook bijgehouden wat er wanneer aan gebeurt is:
19-02-2005 (km-stand ongeveer 21500):
* Kleine beurt
* Voorband vervangen: Dunlop K205 110/80/v16
* Achterband vervangen: Dunlop K205 130/90/v16
* Nieuwe ketting en tandwielen
* Olie ververst
* Oliefilter vervangen
* Forte 1 en 2 toegevoegd aan de benzine
* En uiteraard een algehele controle van de motor
25-02-2006 (km-stand 26000):
* Grote beurt
* Carburateurs gesynchroniseerd
* Kleppen gesteld
* Alle vloeistoffen ververst
* Oliefilter vervangen
* Forte 1 en 2 toegevoegd aan de benzine
* En uiteraard een algehele controle van de motor
01-07-2006 (km-stand 29380):
* Achterband vervangen: Dunlop K205 130/90/v16
Mocht je nog meer foto's willen zien, die zijn de te vinden op mijn site.
Helaas heeft de motor wel wat gebruikssporen opgelopen in de afgelopen jaren, maar goed, het is dan ook geen nieuwe motor. Er zit in de tank een deukje die niet opvalt (zat er al in toen ik hem kocht) en sinds een paar weken zitten er krassen aan de rechterkant van de onderkuip. Om deze te zien, moet je op de knieen, maar goed, ze zijn er wel.
Oh ja, de vraagprijs: 1650 euro
Te koop, mijn Kawasaki GPX 600R uit 1991, met 33250 kilometer op de teller (and still counting). Ik heb deze motor zelf begin 2004 gekocht met een kilometerstand van 15000. Ik heb op deze motor leren rijden en geniet er nog steeds erg veel van, maar ik ben toe aan meer vermogen.
Helaas bulk ik niet van het geld, dus eerst moet deze verkocht worden en dan de komende tijd op zoek naar een leuke betaalbare Kawasaki ZX9.
Ik onderhoudt de GPX goed en ik heb dan ook bijgehouden wat er wanneer aan gebeurt is:
19-02-2005 (km-stand ongeveer 21500):
* Kleine beurt
* Voorband vervangen: Dunlop K205 110/80/v16
* Achterband vervangen: Dunlop K205 130/90/v16
* Nieuwe ketting en tandwielen
* Olie ververst
* Oliefilter vervangen
* Forte 1 en 2 toegevoegd aan de benzine
* En uiteraard een algehele controle van de motor
25-02-2006 (km-stand 26000):
* Grote beurt
* Carburateurs gesynchroniseerd
* Kleppen gesteld
* Alle vloeistoffen ververst
* Oliefilter vervangen
* Forte 1 en 2 toegevoegd aan de benzine
* En uiteraard een algehele controle van de motor
01-07-2006 (km-stand 29380):
* Achterband vervangen: Dunlop K205 130/90/v16
Mocht je nog meer foto's willen zien, die zijn de te vinden op mijn site.
Helaas heeft de motor wel wat gebruikssporen opgelopen in de afgelopen jaren, maar goed, het is dan ook geen nieuwe motor. Er zit in de tank een deukje die niet opvalt (zat er al in toen ik hem kocht) en sinds een paar weken zitten er krassen aan de rechterkant van de onderkuip. Om deze te zien, moet je op de knieen, maar goed, ze zijn er wel.
Oh ja, de vraagprijs: 1650 euro
Laatst bewerkt: