Om dit topic een beetje wakker te houden een kleine update mijnerzijds.......
Ik heb vorige week een GPZ550 aangeschaft die 6 jaar had stilgestaan.
Hij loopt/rijdt goed (gaat steeds mooier lopen) maar de koppeling heeft wel zijn beste tijd gehad.
Ik heb inmiddels online de nodige spullen gekocht voor een grote beurt/nieuwe koppeling.
Het is voor mij de eerste keer dat ik zelf ga sleutelen maar hoop dat ik met mijn Haynes manual een heel eind kom.
Van de GPZ400 ga ik trachten eerst nog de vlotterbakpakkingen te vervangen en dan gaat deze in de verkoop.
Over deze werkzaamheden heb ik tevens een vraag....... mijn tank moet eraf gehaald worden maar ik zie geen OFF stand staan op de kraan, enkel on / res / pri. Welke stand moet ik nu gebruiken als ik de tank verwijder? Of blijft ie soms op elke stand leeglopen zodat ik hem eerst moet aftappen?
Nog een foto bijgesloten waar ze gebroederlijk naast elkaar staan :-) (de BMW op de achtergrond is overigens niet van mij).
Foto is helaas niet gelukt omdat ik een http
/ adres moet opgeven terwijl hij op mijn bureaublad staat :-(