Kawasaki GT550 1993, 103,000 kms. Niet moeders mooiste...

EvilDave

Die hard MF'er
10 apr 2002
471
0
Amsterdam
...yeah, right. Meer moeders lelijkste, maar heel erg betrouwbaar als dat voor iets telt.

200 euro...!

full


Kawa GT550 (Z550GT) uit 1993, start, rijdt, stuurt en remt (omgeveer) zoals het hoort, maar heeft een harde leven achter de rug als koeriermotor. Heeft regelmatige onderhoud gekregen en de nodige vervangings onderdelen maar:

Linker uitlaat demper is f**ked.
Koppeling is bijna op, slipt rond de 8000 tpm, goed voor 5-10,000 kms, denk ik.
Banden zijn op.....voorband is nu bijna een slick.
Kleine olie lek, zie foto. De plas is van 6 maanden stilstaan.
RAW relais gejat voor een andere GT. ( O-) )
Voorspatboord niet originele (geen idee waarvan)
Deuk in tank.

Hmm.......er is goede nieuws: de viezigheid is voor de grootste deel WD40, dus het is verrassend roest en corrosie vrij, maar ik ben te lui on het te verschonen.
Als ik de tijd vindt, ga ik een nieuwe accu erin gooien, en ik verwacht geen problemen met starten en rijden, zelfs na een half jaar stil.
De GT rammelt als een wasmachine vol bouten bij het starten en stationair.....but they all do that, mate. 103,000 km is ook niet zo veel voor een GT, blok is oersterk en ik heb GT's gezien met boven de 250,000 kms erop.

Ik schat de waarde met nieuwe banden, wat onderhoud, schoonmaken en poetsen rond de 600-750 euro, dus mijn vraagprijs is 200 euro (meer mag ook) of ruilen tegen een hybridefiets/mountainbike.

Bring it on, laat mij het horen..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

De motor draait momenteel en zijn alle papieren voorhanden?
En waar staat hij net?

Ik heb wel interesse, maar moet er wel vrij ver voor rijden ( kom uit Belgie)
Vandaar de vragen van hierboven
 
Laatst bewerkt:
Papieren zijn geen probleem, gewoon NL kenteken. Niet eens geschorst.
Ik ga morgen ff een accu ingooien en opstarten maar, zoals gezegd, ik verwacht dat het goed zou draaien.
 
Deze advertentie verdient naast een goede kick ook de advertentie van de week, mooi gezegd allemaal haha _O- en zo eerlijk als wat :}

Succes met de verkoop van deze betrouwbare moeders lelijkste motorfiets ;)
 
ff Oma uit de sloot halen......met piccies erbij!

Ik heb (uiteindelijjk!) de GT gewassen, was heel erg verbaasde om een motor onder de vuil te vinden:

full


En het heeft een accu gekregen, dus lopen doet íe ook !

Niet hel erg goed lopen, maar rijdbaar is het wel.

Perfecte winter/pekel fiets !
 
Terug
Bovenaan Onderaan