...yeah, right. Meer moeders lelijkste, maar heel erg betrouwbaar als dat voor iets telt.
200 euro...!
Kawa GT550 (Z550GT) uit 1993, start, rijdt, stuurt en remt (omgeveer) zoals het hoort, maar heeft een harde leven achter de rug als koeriermotor. Heeft regelmatige onderhoud gekregen en de nodige vervangings onderdelen maar:
Linker uitlaat demper is f**ked.
Koppeling is bijna op, slipt rond de 8000 tpm, goed voor 5-10,000 kms, denk ik.
Banden zijn op.....voorband is nu bijna een slick.
Kleine olie lek, zie foto. De plas is van 6 maanden stilstaan.
RAW relais gejat voor een andere GT. ( )
Voorspatboord niet originele (geen idee waarvan)
Deuk in tank.
Hmm.......er is goede nieuws: de viezigheid is voor de grootste deel WD40, dus het is verrassend roest en corrosie vrij, maar ik ben te lui on het te verschonen.
Als ik de tijd vindt, ga ik een nieuwe accu erin gooien, en ik verwacht geen problemen met starten en rijden, zelfs na een half jaar stil.
De GT rammelt als een wasmachine vol bouten bij het starten en stationair.....but they all do that, mate. 103,000 km is ook niet zo veel voor een GT, blok is oersterk en ik heb GT's gezien met boven de 250,000 kms erop.
Ik schat de waarde met nieuwe banden, wat onderhoud, schoonmaken en poetsen rond de 600-750 euro, dus mijn vraagprijs is 200 euro (meer mag ook) of ruilen tegen een hybridefiets/mountainbike.
Bring it on, laat mij het horen.....
200 euro...!
Kawa GT550 (Z550GT) uit 1993, start, rijdt, stuurt en remt (omgeveer) zoals het hoort, maar heeft een harde leven achter de rug als koeriermotor. Heeft regelmatige onderhoud gekregen en de nodige vervangings onderdelen maar:
Linker uitlaat demper is f**ked.
Koppeling is bijna op, slipt rond de 8000 tpm, goed voor 5-10,000 kms, denk ik.
Banden zijn op.....voorband is nu bijna een slick.
Kleine olie lek, zie foto. De plas is van 6 maanden stilstaan.
RAW relais gejat voor een andere GT. ( )
Voorspatboord niet originele (geen idee waarvan)
Deuk in tank.
Hmm.......er is goede nieuws: de viezigheid is voor de grootste deel WD40, dus het is verrassend roest en corrosie vrij, maar ik ben te lui on het te verschonen.
Als ik de tijd vindt, ga ik een nieuwe accu erin gooien, en ik verwacht geen problemen met starten en rijden, zelfs na een half jaar stil.
De GT rammelt als een wasmachine vol bouten bij het starten en stationair.....but they all do that, mate. 103,000 km is ook niet zo veel voor een GT, blok is oersterk en ik heb GT's gezien met boven de 250,000 kms erop.
Ik schat de waarde met nieuwe banden, wat onderhoud, schoonmaken en poetsen rond de 600-750 euro, dus mijn vraagprijs is 200 euro (meer mag ook) of ruilen tegen een hybridefiets/mountainbike.
Bring it on, laat mij het horen.....
Laatst bewerkt: