Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me een rek voor Givi Monokey koffers. Dat heb ik namelijk op die van mij zittenHeeft iemand ervaring/advies wat voor soort koffer hier op kan? ik heb geen ervaring met de bevestiging van zij koffers... ik zie veel krayser koffers op markplaats maar ben benieuwd of iemand hier tips heeft? Alvast bedankt ! het zijn zeg maar 2 ( soort punten onderdaan ) en 1 vierkantje met 2 gaten boven op.... foto geeft hopelijk meer duidelijkheid![afbeelding]
Dat zijn GIVI beugels, hebben mijn vriendin en ik ook.Heeft iemand ervaring/advies wat voor soort koffer hier op kan? ik heb geen ervaring met de bevestiging van zij koffers... ik zie veel krayser koffers op markplaats maar ben benieuwd of iemand hier tips heeft? Alvast bedankt ! het zijn zeg maar 2 ( soort punten onderdaan ) en 1 vierkantje met 2 gaten boven op.... foto geeft hopelijk meer duidelijkheid![afbeelding]
Iemand toevallig nog een goede complete uitlaat ( origineel of aftermarket ) liggen?
De uitlaat van mijn vriendin de kle id behoorlijk aan zijn eind
Iemand toevallig nog een goede complete uitlaat ( origineel of aftermarket ) liggen?
De uitlaat van mijn vriendin de kle id behoorlijk aan zijn eind
De XR600r was de eerste motor waar ik op leerde rijden, maar dat was wel een vergissingDank je voor de antwoorden, zit nu nog met mijn been in het gips, maar ben me aan het oriënteren op een andere motor. Transalp maakt ook een goede kans, maar vind het ook wel leuk om iets te rijden waar er niet al te veel van rond rijden. Voor het offroad heb ik hier nog een XR600R staan, beest van een motor maar wel erg leuk.
Ik ben 1.85 en dat gaat prima. Het originele zadel is vrij laag vind ik. Mijn nieuwe zadel is + 4 cm hoger en ik kan nét nog met 2 platte voeten bij de grond. Anders kun je ook voor tientjeswerk een setje tailrisers aanschaffen natuurlijkIk ben op zoek naar een ander motor en heb daarbij een lijstje gemaakt wat in aanmerking komt. Dit zijn voornamelijk wat lichtere all-road motoren, zoals Transalp, KLR650, XTZ660 etc. Daar staat ook de KLE500 op en daar heb ik wat vragen over, aangezien ik niet alles kan terugvinden op het internet. Hopelijk kunnen jullie hier wat antwoorden opgeven.
1. Ik ben 1,9 m lang, is de KLE500 te doen of is deze echt te klein? Ik heb hiervoor 3 jaar CB500 gereden en daar zat ik prima op.
2. Ik vind op het internet veel verschillende waardes mbt het gebruik, wat is het gemiddelde bij normaal gebruik, te denken aan reizen, woon/werk, toerritje?
3. Wanneer ik reis pak ik voornamelijk verharde wegen, maar zo af en toe een onverharde of slechte weg ben ik niet vies van. Wat zijn de kwaliteiten van de KLE op dit soort ondergronden met/zonder bepakking?
Vermogen en afwerking zijn 2 dingen die verwaarloosbaar zijn voor mij, ik kan me prima vermaken op motoren met weinig vermogen en een motor moet bij mij vooral functioneel zijn, geen blingbling. Enigste waar ik ook over zat te denken was de relatief kleine tank 15+3 liter, maar met het verbruik wat Klickstart aan geeft betekend het toch een min actieradius van 270 km voordat je op reserve moet, vind ik nog een acceptabele waarde.Eigenlijk heeft ie in mijn ogen maar 2 nadelen: de iets te kleine benzinetank en de bouwkwaliteit (kieren, speling) van het kuipwerk vind ik wat matig. Oh en 20 pk extra zou ook leuk zijn, maar ja
de tank is niet 15 + 3 liter. De tank is 12 + 3=15 literVermogen en afwerking zijn 2 dingen die verwaarloosbaar zijn voor mij, ik kan me prima vermaken op motoren met weinig vermogen en een motor moet bij mij vooral functioneel zijn, geen blingbling. Enigste waar ik ook over zat te denken was de relatief kleine tank 15+3 liter, maar met het verbruik wat Klickstart aan geeft betekend het toch een min actieradius van 270 km voordat je op reserve moet, vind ik nog een acceptabele waarde.
Als ik wat serieuzer naar een KLE ga kijken, wat is dan meest betrouwbare model qua bouwjaar?
Oke, had op en Engelstalige site gevonden dat het in totaal 18 liter zou zijn, dus vandaar mijn rekensommetje Dat veranderd best veel in een overweging om er één aan te schaffen, met een actieradius van circa 200 km voordat je op reserve moet, ben je tijdens langere ritten alleen maar op zoek naar benzinestationsde tank is niet 15 + 3 liter. De tank is 12 + 3=15 liter