Kawasaki KLV1000, wie weet meer??

scottie

MF veteraan
19 okt 2002
1.930
55
Lieshout
Las net dat Kawasaki in april 2004 met de KLV1000 op de markt gaat komen.
Heeft iemand meer informatie of een afbeelding gevonden van die motor?
Is het een kopie van de Vstrom 1000 van Suzuki?
Prijs?
 
De Kawasaki zal nooit de naam KLV krijgen.

Omdat er al kawasaki quads zijn die zo heten.

voorbeeld

Wil je meer weten dan zal dit v strom forum je vast wat vertellen van hun concurrent.

v strom
suchen KLV
 
Hier http://www.interbike.be/pdf/kawamoto/KLV1000-A.pdf is info over de nieuwe KLV1000 te vinden. bye !


Link werkt helaas niet. Op de site zelf is ook weinig informatie te vinden.

Ik ben in december bij Motoport Neutkens in Westerhoven geweest. Deze beweerden dat er geen Kawasaki 1000cc met het Vstrom blok zou komen, een kopie van de Vstrom. Als er iets zou komen, wisten zij dat zeker 6 maanden van tevoren.

Echter was er toen in Finland, Zweden en Oostenrijk al wel informatie te vinden.
Daar staat al enige tijd prijsinformatie. Kwa specs vind ik alleen de data van het Vstrom blok terug.
Volgens de Zweden of Finnen is de motor in april bij hun leverbaar.

We wachten af.......
 
Waarschijnlijk een copie van de V-strom, omdat kawa en suzuki nauw samen werken, kijk ook maar naar hun shoppers...dacht de meanstreak en nog 1 van kawasaki, zijn nl precies hetzelfde alleen de naam is anders.
 
Sorry, kreeg hem er niet gelijk bij:

full

ZkjulayGiaC.jpeg


[edit] ter vergelijking een vstrom eronder gezet.
 
Laatst bewerkt:
het is inderdaad een kopie van de vstrom....de uitlaten zijn volgens mij van suzuki...althans daar lijkt het heel erg op...
 
020604side.jpg


Een beetje pshopper had er meer van gemaakt. Wat een onzin om exact hetzelfde model ook nog eens onder Kawa's naam op de markt te brengen.
 
:^

hier snap ik niks van, als ik die fiets wil zal het me toch een worst zijn of het een kawasaki of een suzuki is. Als ze hem nou nog in het gifgroen leverden ;)
Maar goed ik heb begrepen dat gifgroen alleen voor de SS modellen is de Z1000 is ook niet meer in het groen leverbaar

Zoals het nu is, is het imho een volstrekt overbodige fiets. Ze hebben niet eens de moeite genomen het uiterlijk aan te passen :r en da's nou juist hetgene wat me aan de Vstrom niet bevalt. Gemiste kans dus, jammer want ik vind de Vstrom een hele goeie fiets alleen dat uiterlijk '(

 
De V-Strom was al aardig in prijs gedaald. Ben benieuwd wat dit voor de prijs gaat doen en welke van de twee het goedkoopst gaat worden.

Of zouden ze ook nog precies dezelfde prijs krijgen :+
 
:^

hier snap ik niks van, als ik die fiets wil zal het me toch een worst zijn of het een kawasaki of een suzuki is. Als ze hem nou nog in het gifgroen leverden ;)
Maar goed ik heb begrepen dat gifgroen alleen voor de SS modellen is de Z1000 is ook niet meer in het groen leverbaar

Zoals het nu is, is het imho een volstrekt overbodige fiets. Ze hebben niet eens de moeite genomen het uiterlijk aan te passen :r en da's nou juist hetgene wat me aan de Vstrom niet bevalt. Gemiste kans dus, jammer want ik vind de Vstrom een hele goeie fiets alleen dat uiterlijk '(

Ha die Burger King, ook hier....

Effen een paar misverstandjes uit de weg ruimen..

De kleur lime is niet exclusief voor SS modellen echter marktonderzoek en verkoopaantallen leerde dat consumenten die een Z1000 kopen geen assotiaties hebben met het Lime Green.
Verder is de KLV op detail wel anders dan de DL.
Kijk naar de lampen, geen kleurdelen om het zadel en de finish van het blok staat op een hoger niveau en last but not least de KLV heeft een zwart frame.

M.b.t het uiterlijk: tja....ieder zijn meug.... ;)
 
Gelukkig is het all-road segment zo sterk groeiende, dat mensen die geen Suzuki willen en Kawa verslaafd zijn, nu ook een all-road kunnen kopen.

(maar eigenlijk een V-strom kopen |( )


Er waren al een aantal Kawa All-roads de KLE500 is er 1 van :)

Hoop alleen dat die KLV1000 er ook in andere kleuren komt.....beetje te oranje
 
Terug
Bovenaan Onderaan