Kawasaki LTD 305 Brik

*O* *O* *O*

Bobine gevonden, zitten er nu op van een gsxr. Originele waren niet te vinden, loopt nu als een zonnetje.

Tevens heeft die een nieuwe kleur gekregen. oldskool oranje.

 
Op een ander forum stoppen ze er gewoon demperwol in, zit er standaard niet of nauwelijks in.
Zijn ook nog DB killers voor te krijgen deze kwam ik tegen maar zijn vast wel goedkoper te vinden. dB Killer / Silencer
 
Dat is ook toevallig. Mijn zitje is nu ook bij Hawk. Ben benieuwd wat het wordt.

En hoe zijn de eerste kilometers bevallen? Is het beest een beetje in toom te houden?
 
Laatst bewerkt:
vandaag een stukje op de mijne gereden. loopt nog niet echt lekker. komt waarschiknlijk door de luchtfilters. zal de gasnaalden eens wat lager hangen.
 
Hee wat een gaaf project! Ik heb er vorige winter zo eentje aan mijn wensen aangepast. Was heel leuk om te doen en ook in die van mij moest een Suzuki-onderdeel; spanningsregelaar. Ook moest de spoel opnieuw gewikkeld worden; best prijzig helaas.
full
 
Hee wat een vet ding!

Leuk al die LTD´tjes, ik ben ook met 1tje bezig, gaat niet zo hard want heb nog wat andere projecten lopen.

@stempel, hoe lang zijn jou schokbrekers en wat voor schokkers zijn dit ?
 
Hee wat een gaaf project! Ik heb er vorige winter zo eentje aan mijn wensen aangepast. Was heel leuk om te doen en ook in die van mij moest een Suzuki-onderdeel; spanningsregelaar. Ook moest de spoel opnieuw gewikkeld worden; best prijzig helaas. [afbeelding]

Ook een geinig ding geworden. Langere schokbrekers achter staat hier ook nog op de planning.
 
Bedankt voor de complimenten!

@ TripleSteve: De schokbrekers op de foto zijn 32,5 cm hartafstand. Deze zaten er op toen ik de motor kocht, maar ik weet niet zeker of het de originele zijn.
Omdat ik zoveel mogelijk geprobeerd heb de chopperlijn te verstoren heb ik later nog iets langere schokbrekers van Beldesan gevonden op een beurs voor slechts € 20... Die zijn 35 cm en dan komt de achterkant nog iets beter te staan ( vind ik ).
Wel had ik op deze foto de voorkant al 3,5 cm door de kroonplaten laten steken; dat scheelt ook.
 
Heb ik bij de mijne ook gedaan met de dempers. Achter 35cm voor wat laten zakken.

Even een vraagje: King-Roy. Heb jij nu nog last van dat irritante gerammel wat uit de uitlaten lijkt te komen?
 
Zo ondertussen ook weer wat verder. *O*
Zitje is bekleed waarvoor dank Hawk.
Nieuwe handvatten.
Voorvorkrubbers.
En ondertussen de koplamp (glas) geel gemaakt helaas nog niet op de foto.

IMG-20150604-WA0016.jpg


IMG-20150604-WA0014.jpg



:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan