Kawasaki Ninja 250R Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn Ninja blijft binnen, komt nog een enkele keer buiten, maar plezierritjes met dit weer....nee.

IK heb afgelopen winter nog regelmatig plezierritjes gedaan.
Vriezen als een gek maar wel strak blauwe lucht.... heerlijk :]

Ik zal het bedrag + specificaties naderhand wel even posten Reatjuh, kun je het even vergelijken. Misschien ben ik wel net zo duur uit dus dan is er niks aan de hand met jouw dealer ;)
 
Laatst bewerkt:
Gister mijn eerste rijles op de openbare weg gehad, het leek me tevoren wat lastig in dit weer maar viel uiteindelijk heel erg mee. Je merkt er eigenlijk niks van, van de kou niet en van de wegligging niet (ik rijd natuurlijk nog niet zo hard) Vrijdag weer en dan waarschijnlijk in de regen :/
Achja die ninja komt steeds dichterbij :)
 
Laatst bewerkt:
Ze is hersteld :) De wiring loom (kabelboom?) is vervangen, wat dit ook wilt zeggen. Kwam doordat het kapotgeschuurd was tegen het frame zouden ze nog nooit gezien hebben.... Nu moet ik ze wel morgen al terugbinnen doen omdat nu het lichtje van de benzine heel de tijd brand :N Heb precies een ninja gekocht die op maandag gemaakt is :N :)
 
Laatst bewerkt:
ze zullen de sensor van de benzinemeter niet of niet goed verbonden hebben. De kabelboom vervangen, wilt gewoon zeggen dat alle kabels in je motor vervangen zijn. Alle kabels zijn wel ergens met elkaar verbonden, daarom spreekt men van een kabelboom. Dat is een serieus werkje, dus het is niet onmogelijk dat ze 1 of meer kabeltjes vergeten zijn.
 
Totaal geen profiel meer op m'n achterband, weg half droog, ben nog ff goed gaan sturen in m'n veels te koude racepakkie.
Glijden dat ze deed! _O-
Had het GP virus weer te pakken. :')

Ik raad trouwens iedereen die een nieuwe band nodig heeft, dit vóór het einde van het jaar te doen, volgend jaar gaat namelijk de prijs van rubber met 16% omhoog.
 
ze zullen de sensor van de benzinemeter niet of niet goed verbonden hebben. De kabelboom vervangen, wilt gewoon zeggen dat alle kabels in je motor vervangen zijn. Alle kabels zijn wel ergens met elkaar verbonden, daarom spreekt men van een kabelboom. Dat is een serieus werkje, dus het is niet onmogelijk dat ze 1 of meer kabeltjes vergeten zijn.

Ha merci om het voor mij wat duidelijker te maken :)

Mijn lichtje van de benzinemeter zou nog wel werken maar het gaat wel niet meer aan als ik het contact omdraai. Dit gebeurd normaal toch wel he of vergis ik mij nu? iemand die mij daar een antwoord op kan geven want in de garage zeiden ze het normaal is dat het niet aangaat....
 
Ha merci om het voor mij wat duidelijker te maken :)

Mijn lichtje van de benzinemeter zou nog wel werken maar het gaat wel niet meer aan als ik het contact omdraai. Dit gebeurd normaal toch wel he of vergis ik mij nu? iemand die mij daar een antwoord op kan geven want in de garage zeiden ze het normaal is dat het niet aangaat....

Volgens mij gaat die niet aan hoor maar nu breng je mij ook in de war :P
 
Willen ze de markt kapot hebben ofzo? :')

Het ding verkoopt hartstikke goed dus het zal wel reëel zijn, en je moet niet vergeten dat dat Nederlandse prijzen zijn. In het buitenland zal die nog altijd onder de 5.000 blijven.

Zag trouwens wel dat Honda ook met een nieuwe 250cc komt dus ze krijgen wel concurrentie. Is wel een 1cilinder.
 
Concurrentie op de 25 Kw markt... :')
Dat wordt nog wat.

Denk het wel ja, als je ziet hoe populair de 250r is is het ook vreemd dat niet meer fabricanten hierop inspringen.... Kawasaki heeft de hele markt nu voor zichzelf :).

Ik vind het wel jammer dat het een 1cilinder is dus wat dat betreft zit ik er ook niet op te wachten... qua looks ziet het ding er best mooi uit :)
 
Laatst bewerkt:
L twin 250 zou wel cool zijn zoals de honda vfr 250 van"vroeger"

ik denk dat een 1clinder opzig wel ok rijd , maar die maakt niet zon mooi geluidje als een twin
 
Laatst bewerkt:
Kleine V/L twins... _O-

Geweldig!

Mja, echt geweldig wordt het dan toch niet, gezien de emissieeisen en geluidsbeperkingen van tegenwoordig.

''Vroeger'' kon alles nog.
Nee, kan niet wachten tot ik zwaarder mag rijden.
 
Ik ben nog bezig met me rijbewijs maar twijfel nog wat ik ga halen. Ik wil voor een 250R kijken, liefst bij een dealer vandaan maar denken jullie dat de prijzen van de 2010 modellen die nog bij dealers sta zullen zaken kwa prijs door de 2011 modellen of blijft dat meestal nog gelijk.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet van waar jij bent maar bij mijn dealer staan nog een paar 2010 en 2009 modellen sterk afgeprijst.

www.motorpaleis.be
 
Zo, gister de 250 naar de dealer gebracht voor de 12.000km beurt.
Ook meteen de sport demons meegenomen dus die zetten ze er ook op.
Kijken of het een groot verschil is met de stock banden, ik moet zeggen dat ik ze net fijn begon te vinden ook in de regen. Kon toch nog prima door de bocht en ik wist wel wat ze konden hebben maarja....

Morgen kan ik hem weer ophalen, zal eens kijken wat het kost dan kan ik hier wat bedragen neerzetten. Ik vind het altijd fijn als ik een referentie heb qua prijzen dus ik kan me voorstellen dat andere mensen hier dat ook op prijs stellen ;).
 
Heb achter een sport demon, ben wel tevreden, zit alleen bar weinig profiel meer op. :')

Mede door woon-werk...
 
Heb achter een sport demon, ben wel tevreden, zit alleen bar weinig profiel meer op. :')

Mede door woon-werk...


Lol niet voor het een of het ander, maar weet je eigenlijk wel dat je nogal regelmatig vaak dezefde dingen verteld hier op dit forum ?
 
Laatst bewerkt:
Lol niet voor het een of het ander, maar weet je eigenlijk wel dat je nogal regelmatig vaak dezefde dingen verteld hier op dit forum ?

Verklaar uw nader.

En klopt, ik zit vaak in Off-topic te kloten.
En wat boeit het je trouwens? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan