twisted Paul
MF veteraan
- 16 okt 2001
- 2.633
- 20
Hoezo niet laten zien? Er staat toch zeker \"636\" op de zijkant?Hmmm... inderdaad, zeker als ze dit niet openlijk laten zien.
Hoezo niet laten zien? Er staat toch zeker \"636\" op de zijkant?
Dat Kawasaki gewoon niet het geld heeft om zijn modellen grondig aan te passen is sneu, maar wel de keiharde realiteit. Zie maar de oude ZXR750, om nog maar te zwijgen van de GTR1000 van 15 jaar oud! Alleen maar modelwijzigingen om aan de uitstooteisen te voldoen, meer niet.
Is ook de reden dat Kawasaki met Suzuki gaat samenwerken. Helemaal onafhankelijk zullen ze het niet meer bolwerken. En misschien dat het supersportkampioenschap ook te duur werd voor ze? Dus dan maar de capaciteit verhogen, doe je voor op straat tenminste nog mee in de 600cc-klasse en veel kopers zal het niet uitmaken dat ze niet in het een of andere zeer exclusieve kampioenschap kunnen meedoen.
Op vrijdag 11 januari 2002 14:20 schreef BertV het volgende:Is ook onzin, alleen geeft het aan dat Kawasaki het niet meer kan volgen in de PK-race.
HHmmm..het gaat me er ook niet om met hoeveel cc ze over de 600cc-grens zijn gegaan, maar DAT ze er over zijn...
Op zaterdag 12 januari 2002 00:28 schreef Gizzmo13 het volgende:Precies, er is gewoon altijd al een 600cc klasse geweest.
Er is trouwens nooit een 900cc klasse geweest,
Nou, altijd een 600cc klasse geweest... Vroeger (let op: opa vertelt) was het 125, 250, 500, 750, 1000.
De toenmalige 500cc klasse is stiekum een 600cc klasse geworden. De 750 klasse is \'vervallen\'. En zo zal het altijd wel in beweging blijven. Maakt het uit? Als je de fiets maar kan vinden die bij je past.