A
Anoniempje442
Guest
- Onderwerp starter
-
- #1.226
Vind het een mooie motor om te zien , maar vind toch model 2 (2015 -2018) mooier om te zien (uiterlijk he) , vind zelf het spitsige onder de koplampen niet mooi , het groen wat onder het zadel het zadel zit dat is wel mooi , zou ik ook wel willen
Persoonlijk zou ik geen € 3.000 méér uitgeven voor het SE-model...
Ofwel betaal je bewust behoorlijk wat minder voor een oerdegelijke, comfy basis-hoogpoter als de gewone VERSYS 1000 , ofwel betaal je de hoofdprijs voor de SE-versie, maar dan zou ik (persoonlijk) meteen ook wat verder gaan voor een" topfiets", zoals de BMW R1250GS, de KTM 1290 SAS , of dergelijke....
Het verschil in prijs is dan meteen niet meer zo groot en dan speel je toch, ook qua vermogen, in een andere categorie...
Ik vraag me dus af of KAWASAKI hier geen verkeerde doelgroep voor ogen heeft met de, ongetwijfeld uitstekende maar dure, SE-versie.
De mijne staat nog lekker binnen onder een hoes en ingeplugd aan de druppellader die komt nog niet buiten .Ja maar het blijft persoonlijk, ik ben in elk geval klaar voor seizoen 2019, hij is terug van de winter service.
Bekijk bijlage 1352688
Ja maar het blijft persoonlijk, ik ben in elk geval klaar voor seizoen 2019, hij is terug van de winter service.
Bekijk bijlage 1352688
Nog wel even de uitlaatbochten poetsen.Ja maar het blijft persoonlijk, ik ben in elk geval klaar voor seizoen 2019, hij is terug van de winter service.
Bekijk bijlage 1352688
De mijne staat nog lekker binnen onder een hoes en ingeplugd aan de druppellader die komt nog niet buiten .
Nog wel even de uitlaatbochten poetsen.
Ik heb ook een kawasaki Versys hoes
Bekijk bijlage 1352691
Hier is de topkoffer niet uitgeritst , toch alle koffers er op .
Bekijk bijlage 1352692
Bij deze wel , dus kompleet met alle koffers onder de hoes .
Bekijk bijlage 1352693
Bekijk bijlage 1352693
Nog nooit geprobeerd met de koffers, wist niet eens dat het kon/past.
Gelukkig maar, ik weet zeker dat men loopt te grappen.
Ik heb werkelijk geen idee, ik heb nog nooit zoiets gebruikt, zoals ik al zei "1x per jaar cleanen en indien nodig steeds met de spuitbus erover heen".
Op eBay kost zo'n scottoiler ook geen bulk met geld, misschien dit jaar samen met nog wat andere kleine updates aan mijn Versys, ik zie wel.
Heb je het scherm al binnen / gemonteerd .
...........................voor een" topfiets", zoals de BMW R1250GS, de KTM 1290 SAS , of dergelijke....
Het verschil in prijs is dan meteen niet meer zo groot en dan speel je toch, ook qua vermogen, in een andere categorie...
Ik vraag me dus af of KAWASAKI hier geen verkeerde doelgroep voor ogen heeft met de, ongetwijfeld uitstekende maar dure, SE-versie.
Ik denk dat Kawa toch wel behoorlijk wat nieuwe SE's gaat verkopen, en vooral aan mensen (zoals ik zéker) die principieel min of meer tegen GS-eenheids-worst rijden zijn.
LOL - Wat mij betreft heb je aan mij een medestander, misschien heb ik het al een keer verteld maar...
Ik liep samen met mijn vrouw vorig jaar tegen een gloednieuwe 1250GS aan bij een winkel buiten, ik bleef even stilstaan om even goed te kijken. Komt de eigenaar aanlopen en zag dat wij stonden te kijken, hij riep MOOI HE ? waarop ik verbaasd en zonder na te denken reageerde met NOU NEE bla bla bla.
Hij was duidelijk not amused dat ik dat zei over zijn GS .
Maar er rijden er wel heel erg veel,
Ik denk dat je misschien wel gelijk kunt hebben. Ik heb zelf een k1600.Welwelwel...
Ik ben erg blij met mijn Versys 1000, maar ik héb in Frankrijk een R1200GS ( binnenkort een 1250) waarvan de schaamrandjes steeds binnen de kortste tijden geheel verdwenen zijn... en als ik er morgen eentje zou moeten inleveren, zal het geen Duitser zijn...
Ik dacht echt dat hier meer ruimdenkende lieden op dit topic zaten... maar dat schijnt een zeldzame eigenschap te zijn op motorfora...Mijn kind, schoon kind... Zal wel een menselijk trekje zijn.
Echter nogmaals en voor alle duidelijkheid : ik vind mijn Versys een topfiets voor zijn prijs.
peek is toch een poetsmiddelIk denk dat je misschien wel gelijk kunt hebben. Ik heb zelf een k1600.
Ik denk/ weet wel bijna heeeeeeel zeker dat de GS door velen meer gekocht wordt als status symbool, nou.... , en zij het potentieel van de motor nog veeeeeel minder gebruiken als wij.
Bij de meesten kun je er gewoon autobanden opleggen, onder hellinghoek rijden doen ze toch bijna niet , terwijl het wel heel goed kan.
Heb trouwens vorig jaar 2 dagen proef gereden op de XR, da's toch wel een heftig ding. Maar ook hier geldt: van alles te veel/ veel overbodig. Teveel electronica, soort van circuit modes en teveel vermogen (163pk) wat je niet gebruikt, en dus te duur voor wat vervweg de meesten er mee doen
Zo genoeg geweest: Back on topic