Kawasaki W650 en W800 topic

Met dit weer is het beter wat rustiger aan, wat dat betreft goed gepland!


Rustig aan,,,, met dat warme weer. ;)
 
Vandaag een W800 Final gespot, Twenteroute/Varsseveld...

Ik heb geen Final Edition, maar heb daar wel gereden vandaag. Rondje Achterhoek/Duitsland gemaakt van ca 225 kilometer.
Paar plaatjes erbij:
IMG_2218.jpg
IMG_2219.jpg
IMG_2220.jpg
IMG_2221.jpg
 
Met betrekking tot ons treffen van 12 september wilde ik een rondje Biesbosch :]:]:]:] voorstellen. We verzamelen dan om + 12.00 uur bij Hotel / restaurant de Koppelpaarden, Oude Kerkstraat 1, te Dussen. Dit restaurant ligt aan de N286, 2 km vanaf afslag 21 van A27 . Na een kopje ☕☕☕koffie vertrekken we gezamenlijk naar de Biesbosch en maken daar een korte route door de Biesbosch + 30 - 40 km Dan eten we vervolgens een 🍽🍽🍽 hapje bij de Waterman in Werkendam en vertrekken we weer richting huis. Gezien mijn matige conditie wil ik e.e.a. liefst een beetje in de buurt houden want veel kilometers maken red ik jammer genoeg niet meer. Graag allemaal even bevestigen zodat ik bij beide restaurants kan reserveren.

Ik zal er zijn. (als het weer goed is)
 
Met betrekking tot ons treffen van 12 september wilde ik een rondje Biesbosch :]:]:]:] voorstellen. We verzamelen dan om + 12.00 uur bij Hotel / restaurant de Koppelpaarden, Oude Kerkstraat 1, te Dussen. Dit restaurant ligt aan de N286, 2 km vanaf afslag 21 van A27 . Na een kopje ☕☕☕koffie vertrekken we gezamenlijk naar de Biesbosch en maken daar een korte route door de Biesbosch + 30 - 40 km Dan eten we vervolgens een 🍽🍽🍽 hapje bij de Waterman in Werkendam en vertrekken we weer richting huis. Gezien mijn matige conditie wil ik e.e.a. liefst een beetje in de buurt houden want veel kilometers maken red ik jammer genoeg niet meer. Graag allemaal even bevestigen zodat ik bij beide restaurants kan reserveren.
Ik kom ook !
 
Met dit weer is het beter wat rustiger aan, wat dat betreft goed gepland!


Rustig aan,,,, met dat warme weer. ;)

Van de week gereden met 34 gr. en dat was erg goed te doen met koelvest.

Ik heb onderstaand koelvest en dit werk heel erg goed, :t

Je vult het vest met 0,6 Ltr. water en het werkt op verdamping, het moet dus wel warm genoeg zijn zodat het water kan verdampen, zelf blijf je droog en koel, hoe meer ventilatie je hebt in je jas des te meer koelt het vest.

Let op als je voor een koelvest kiest dat je exact dit type neemt, er is namelijk ook nog een ander goedkoper koelvest van Macna (Hybride) maar die moet je in water dompelen en dat wil je niet.....

 
Laatst bewerkt:
Als het helpt ;)

Zadel en grip verwarming bestaat al, maar verkoeling nog niet helaas.

In elk ander geval een kleine stop voor een ijsje is ook niet verkeerd.
Onlangs de hitte mopperd het baasje meer dan de motor. :)
 
Ik heb gedurende mijn rit van afgelopen zaterdag gewoon met een leren jack, leren broek, hoge (motor) schoenen en handschoenen aan gereden. Wel een jethelm met doek voor neus en mond (tegen de vliegen en zo). Was goed te doen eigenlijk. Alleen bij het wachten bij stoplichten (gelukkig niet al teveel tegengekomen) was het goed heet mede door de blokwarmte die dan omhoog straalt. Maar kan wel goed tegen hitte moet ik zeggen.
 
Ik heb gedurende mijn rit van afgelopen zaterdag gewoon met een leren jack, leren broek, hoge (motor) schoenen en handschoenen aan gereden. Wel een jethelm met doek voor neus en mond (tegen de vliegen en zo). Was goed te doen eigenlijk. Alleen bij het wachten bij stoplichten (gelukkig niet al teveel tegengekomen) was het goed heet mede door de blokwarmte die dan omhoog straalt. Maar kan wel goed tegen hitte moet ik zeggen.
Juist ja, zo wil ik het horen. Een echte bikkel :] :] :] :t:t
 
Je moet zo'n ding direct na je geboorte aan en ook als je wat ouder wordt en nu willen jullie dat we in de tussentijd ook nog zo'n lap aantrekken. Mooi niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan