Kawasaki W650 en W800 topic

Ik ben 5 dagen op pad geweest met mijn W650, Japanese domestic model 2007, met mijn ega achterop. Rondje Delft, Leuven, Bouillon, Trier, Monschau en weer terug naar Delft. Alles via mooie binnenwegen en perfect weer. De motor heeft geen verkeerde klap gegeven. Ik heb ook ervaring met een laag stuur en dat zit prima. Maar zeker voor langere trips vind ik het hoge stuur in combinatie met een groot stuurscherm heerlijk.
 

Bijlagen

  • W650 2007.JPG
    W650 2007.JPG
    328,1 KB · Weergaven: 35
  • W650 J 2007.jpg
    W650 J 2007.jpg
    98,7 KB · Weergaven: 39
Ik ben 5 dagen op pad geweest met mijn W650, Japanese domestic model 2007, met mijn ega achterop. Rondje Delft, Leuven, Bouillon, Trier, Monschau en weer terug naar Delft. Alles via mooie binnenwegen en perfect weer. De motor heeft geen verkeerde klap gegeven. Ik heb ook ervaring met een laag stuur en dat zit prima. Maar zeker voor langere trips vind ik het hoge stuur in combinatie met een groot stuurscherm heerlijk.
Dat is een mooie trip. M.b.t. het windscherm, ik vind het spuuglelijk (mijn mening sorry) maar het lijkt me wel comfortabel.
 
Vanmiddag weer een leuke trip gemaakt. Vanaf Kaatsheuvel naar Dongen, Gilze, Alphen, Baarle Nassau. Even getankt en dan een stukje België, Weelde, en via Poppel naar Lage Mierde, via Westelbeers, Middelbeers naar Oirschot en dan via Oisterwijk en Udenhout weer naar huis. Heerlijk ritje.
IMG20230608143453.jpg
IMG20230608143325.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik mag morgen weer toeren…. Familie bezoek, 340km eventjes heen en weer. (Auto is weg voor onderhoud, mooi weer dus dat word met de W!)

Binnendoor is mij wel erg lang (A58 is saai en lang) zal waarschijnlijk snelweg worden :/

Ik zal wel zien hoe de route zal gaan, misschien zet ik “snelweg vermijden wel aan op de navigatie.
 
Ik mag morgen weer toeren…. Familie bezoek, 340km eventjes heen en weer. (Auto is weg voor onderhoud, mooi weer dus dat word met de W!)

Binnendoor is mij wel erg lang (A58 is saai en lang) zal waarschijnlijk snelweg worden :/

Ik zal wel zien hoe de route zal gaan, misschien zet ik “snelweg vermijden wel aan op de navigatie.

Het zijn er uiteindelijk 400km’s geworden.
Heen 1:24 en terug 1:25 gereden,, met 100km/uur @3500rpm. Dat is best zuinig volgens mij? :]
 
:] 🧁🍿Vandaag een rondje midden Brabant gedaan, met de intentie een lekker ijsje te scoren net als Little gisteren heeft gedaan. Maar pech op woensdag zijn de meeste terrassen gesloten dus jammer maar geen ijsje. Morgen een nieuwe poging ondernemen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan