Tsooj88
MF'er
- 3 aug 2020
- 194
- 133
Nee nog nooit… nu voor het eerst. (Het zal wel er uitgedampt zijn door de warmte)En nog niets bijgevuld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee nog nooit… nu voor het eerst. (Het zal wel er uitgedampt zijn door de warmte)En nog niets bijgevuld?
Het is normaal dat het olieverbruik enigzins zal toenemen met het stijgen tellerstand en de leeftijd, lijkt mij. Ook je rijstijl is mede bepalend voor het olieverbruik. Hoeveel kilometer heb jij al op het klokje?Nee nog nooit… nu voor het eerst. (Het zal wel er uitgedampt zijn door de warmte)
Je kan het niet beter formuleren Iran, helemaal met je eens.Norton is voor je en een massage voor je "edele" delen Jan
Het is normaal dat het olieverbruik enigzins zal toenemen met het stijgen tellerstand en de leeftijd, lijkt mij. Ook je rijstijl is mede bepalend voor het olieverbruik. Hoeveel kilometer heb jij al op het klokje?
Warmdraaien is natuurlijk een belangrijke factor en met 30.000 is hij net ingelopen.Rijstijl … denk heel gemiddeld (met een randje sportiviteit). Wel altijd netjes warmdraaien/rijden…
Vandaag een mooie stand van 30.000km op het klokje
Dat ingelopen dat kan ik wel bevestigen.Warmdraaien is natuurlijk een belangrijke factor en met 30.000 is hij net ingelopen.
Het wordt geen merk genoemd, maar als ik ze van kilometers ver hoor, zijn het meestal de dikke HD V-2-cilinders zonder dempers, en dan zijn wij nog een "lichte scheet" in vergelijking met die "grote" jongensDe dempers dan toch maar weer terug plaatsen?
Herrie maken op de motor is motor weg
Middels een foto wordt de Royal Enfield in beeld gebracht maar of die ook daadwerkelijk de dader is weet ik niet.Het wordt geen merk genoemd, maar als ik ze van kilometers ver hoor, zijn het meestal de dikke HD V-2-cilinders zonder dempers, en dan zijn wij nog een "lichte scheet" in vergelijking met die "grote" jongens
Volgens mij is die R&E helemaal standard van nieuwe type blog en uitlaat, dus suggestie met zo een foto is niet netjes om het zacht te uitdrukkenMiddels een foto wordt de Royal Enfield in beeld gebracht maar of die ook daadwerkelijk de dader is weet ik niet.
Ja ik denk dat ze zomaar een foto uit de kast hebben genomen want om nou een RE te betitelen als herriebak gaat mij ook iets te ver.Volgens mij is die R&E helemaal standard van nieuwe type blog en uitlaat, dus suggestie met zo een foto is niet netjes om het zacht te uitdrukken
Ziet er leuk uit maar ik houd niet van een eencilinder, dat geluid is saai.
Nou in Indonesië weten ze raad ermeeZiet er leuk uit maar ik houd niet van een eencilinder, dat geluid is saai.
Vandaag in MotoPlus No, 21 wordt mijn bovenstaande foto met W-tje gepubliceerd
Mooi weer is natuurlijk altijd prettig maar winterstop is winterstop en dat betekent; niet meer rijden voor het nieuwe seizoen. Ik ga vandaag de carburateurs aftappen en de motor in de wax zetten en laat dan de winter maar komen. Maar als je nog graag wilt rijden, neem de fiets zou ik zeggen Joost,En juist als je dan helemaal klaar bent voor de winterstop, dan heb je opeens nog een paar mooie dagen!
Die heb ik juist verkocht om ruimte te maken voor de WMooi weer is natuurlijk altijd prettig maar winterstop is winterstop en dat betekent; niet meer rijden voor het nieuwe seizoen. Ik ga vandaag de carburateurs aftappen en de motor in de wax zetten en laat dan de winter maar komen. Maar als je nog graag wilt rijden, neem de fiets zou ik zeggen Joost,
Nu al Jan, dan ben jij net als NS als de eerstevallen, is een problemen met rijdenDeze week heeft mijn W650 zijn grote verwenbeurt gekregen. Nieuw rubber op het voorwiel, nieuwe luchtfilters, nieuwe motorolie en remolie, de ketting gereinigd, gespannen en gesmeerd. De spaken gecontroleerd en de keringen op de voorvering. De tank helemaal volgegooid en een stukje gereden. Wat een verschil zeg na zo'n servicebeurt. Hij accelereert veel beter als voorheen. Morgen de carburateurs aftappen en verder alles even in de wax zetten en dan op naar het nieuwe seizoen.
Zoals je wellicht weet ben ik een echte mooi weerrijder en als de buitentemperatuur onder de 20 graden komt ervaar ik dat als zijnde verschrikkelijk koud en vindt ik het niet leuk meer. Daarbij krijg ik dan nog een PRRT behandeling en daarna ben ik een aantal weken erg vermoeid dus dat is ook wel een reden.Nu al Jan, dan ben jij net als NS als de eerstevallen, is een problemen met rijden
Misschien heb jij gelijk, maar ik "vermoed" dat nog wat aangename dagen zullen komen tot 15 december en dan is voor mij ️ en begint de winter
Goed smoesje Joost.Die heb ik juist verkocht om ruimte te maken voor de W