Kawasaki W650 en W800 topic

Nee nog nooit… nu voor het eerst. (Het zal wel er uitgedampt zijn door de warmte)
Het is normaal dat het olieverbruik enigzins zal toenemen met het stijgen tellerstand en de leeftijd, lijkt mij. Ook je rijstijl is mede bepalend voor het olieverbruik. Hoeveel kilometer heb jij al op het klokje?
 
Het is normaal dat het olieverbruik enigzins zal toenemen met het stijgen tellerstand en de leeftijd, lijkt mij. Ook je rijstijl is mede bepalend voor het olieverbruik. Hoeveel kilometer heb jij al op het klokje?

Rijstijl :] … denk heel gemiddeld (met een randje sportiviteit). Wel altijd netjes warmdraaien/rijden…

Vandaag een mooie stand van 30.000km op het klokje 8-)
 
Wat is herrie, ik denk dat mensen dat zelf heel goed kunnen inschatten als ze goed nadenken (alleen veel mensen kunnen of willen dat niet }:O )

Grootste probleem is dat we allemaal steeds minder tolerant worden, en aan de andere kant de grenzen steeds meer gaan opzoeken (omdat het kan)… en dan krijg je als gevolg dat men overlast ervaart!

Met een beetje verstand weet je wel tot hoe ver je kan gaan…
 
Middels een foto wordt de Royal Enfield in beeld gebracht maar of die ook daadwerkelijk de dader is weet ik niet.
Volgens mij is die R&E helemaal standard van nieuwe type blog en uitlaat, dus suggestie met zo een foto is niet netjes om het zacht te uitdrukken 😉
 
Wie iets lichter :] :] zoekt🕵️‍♂️
KAWASAKI白牌復古車亮相!MEGURO S1/W230 百周年紀念車
1698217046795.png
 
Deze week heeft mijn W650 zijn grote verwenbeurt gekregen. Nieuw rubber op het voorwiel, nieuwe luchtfilters, nieuwe motorolie en remolie, de ketting gereinigd, gespannen en gesmeerd. De spaken gecontroleerd en de keringen op de voorvering. De tank helemaal volgegooid en een stukje gereden. Wat een verschil zeg na zo'n servicebeurt. Hij accelereert veel beter als voorheen. Morgen de carburateurs aftappen en verder alles even in de wax zetten en dan op naar het nieuwe seizoen.
 
En juist als je dan helemaal klaar bent voor de winterstop, dan heb je opeens nog een paar mooie dagen! '(
Mooi weer is natuurlijk altijd prettig maar winterstop is winterstop en dat betekent; niet meer rijden voor het nieuwe seizoen. Ik ga vandaag de carburateurs aftappen en de motor in de wax zetten en laat dan de winter maar komen. Maar als je nog graag wilt rijden, neem de fiets zou ik zeggen Joost, :] :] _O- _O- _O-
 
Mooi weer is natuurlijk altijd prettig maar winterstop is winterstop en dat betekent; niet meer rijden voor het nieuwe seizoen. Ik ga vandaag de carburateurs aftappen en de motor in de wax zetten en laat dan de winter maar komen. Maar als je nog graag wilt rijden, neem de fiets zou ik zeggen Joost, :] :] _O- _O- _O-
Die heb ik juist verkocht om ruimte te maken voor de W _O-
 
Deze week heeft mijn W650 zijn grote verwenbeurt gekregen. Nieuw rubber op het voorwiel, nieuwe luchtfilters, nieuwe motorolie en remolie, de ketting gereinigd, gespannen en gesmeerd. De spaken gecontroleerd en de keringen op de voorvering. De tank helemaal volgegooid en een stukje gereden. Wat een verschil zeg na zo'n servicebeurt. Hij accelereert veel beter als voorheen. Morgen de carburateurs aftappen en verder alles even in de wax zetten en dan op naar het nieuwe seizoen.
🤔 Nu al Jan, dan ben jij net als NS als de eerste🍂🍁vallen, is een problemen met 🚂 rijden 😉
Misschien heb jij gelijk, maar ik "vermoed" dat nog wat aangename dagen zullen komen tot 15 december en dan is voor mij ⭕️ en begint de winter 🛌:z
 
🤔 Nu al Jan, dan ben jij net als NS als de eerste🍂🍁vallen, is een problemen met 🚂 rijden 😉
Misschien heb jij gelijk, maar ik "vermoed" dat nog wat aangename dagen zullen komen tot 15 december en dan is voor mij ⭕️ en begint de winter 🛌:z
Zoals je wellicht weet ben ik een echte mooi weerrijder en als de buitentemperatuur onder de 20 graden komt ervaar ik dat als zijnde verschrikkelijk koud en vindt ik het niet leuk meer. Daarbij krijg ik dan nog een PRRT behandeling en daarna ben ik een aantal weken erg vermoeid dus dat is ook wel een reden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan