Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wacht nog even, de temperatuur moet nog wat hoger worden voor mij.Vandaag lekker wezen uitwaaien in NH
Bekijk bijlage 1989664
Ik had deze ook gezien op Facebook maar ik zie er het nut niet van in eerlijk gezegd. Als je nu wil gaan racen met je W-tje dan heeft het wellicht nog enige zin maar ik denk eerder aan stoppen met rijden dan om te gaan racen. Naar mijn menig is de vering van onze W650/800 toereikend voor normaal gebruik met een gemiddelde snelheid van 50 a 60 km/h.Hoi mede W-tje riders
Op de FB-W650 kwam ik deze melding van volledig instelbare voorvorkpoten.
Cartridges zijn gemaakt in Italië en te koop voor een handige
Andreani Misano Evo Adjustable Hydraulic Fork Cartridges for
https://www.omniaracing.net/rep/download/MANUALE_2_ENG.pdf
Al kant en klare zijn ook te koop bij Richard
https://www.facebook.com/groups/32753115648/user/100004209362248/
Bekijk bijlage 1990722
Jan het is ook niet bedoeld voor de oudjes onder ons maar voor de "jongere' 50-ers of zoIk had deze ook gezien op Facebook maar ik zie er het nut niet van in eerlijk gezegd. Als je nu wil gaan racen met je W-tje dan heeft het wellicht nog enige zin maar ik denk eerder aan stoppen met rijden dan om te gaan racen. Naar mijn menig is de vering van onze W650/800 toereikend voor normaal gebruik met een gemiddelde snelheid van 50 a 60 km/h.
Ik was vanochtend 09,45 > 12,15 uur op pad geweest, en het was aangename temperatuur en weinig van die kamikazesIwan, in je achtertuin een ritje gedaan, was best lekker weer.
Dat is echt balen, zeg Ik heb nog een hoge stuur als "reserve" staan van eerste model W-650 uit 1999.Even een vraag tussendoor. Mijn w650 is door een windvlaag vandaag omgevallen. Echt balen natuurlijk want er is van alles beschadigd. Met name mijn rechter voetsteun is volledig naar de gallemiezen, gebroken dus. Ook mijn stuur is volledig gebroken, maar die had ik gelukkig toch al willen veranderen. Vraag is nu, weet er iemand hoe ik aan een voetsteun kan komen. Ik hoor het graag. Vriendelijke groet, Joost
Nee, vreemd genoeg niet, ik denk dat mijn knipperlicht dit voorkomen heeft.Ik zal even kijken of ik die nog heb liggen voor je Joost.
Geen tankschade?
Wat jammer.Even een vraag tussendoor. Mijn w650 is door een windvlaag vandaag omgevallen. Echt balen natuurlijk want er is van alles beschadigd. Met name mijn rechter voetsteun is volledig naar de gallemiezen, gebroken dus. Ook mijn stuur is volledig gebroken, maar die had ik gelukkig toch al willen veranderen. Vraag is nu, weet er iemand hoe ik aan een voetsteun kan komen. Ik hoor het graag. Vriendelijke groet, Joost
Dat is niet leuk. Hopelijk niet al te veel schade. Als je nog onderdelen mist kan misschien onderstaande link een oplossing bieden. Succes.Even een vraag tussendoor. Mijn w650 is door een windvlaag vandaag omgevallen. Echt balen natuurlijk want er is van alles beschadigd. Met name mijn rechter voetsteun is volledig naar de gallemiezen, gebroken dus. Ook mijn stuur is volledig gebroken, maar die had ik gelukkig toch al willen veranderen. Vraag is nu, weet er iemand hoe ik aan een voetsteun kan komen. Ik hoor het graag. Vriendelijke groet, Joost
Dank voor de link, ik zal er eens naar kijken en daar ook nog een bericht achterlatenDat is niet leuk. Hopelijk niet al te veel schade. Als je nog onderdelen mist kan misschien onderstaande link een oplossing bieden. Succes.
Log in to Facebook
Log in to Facebook to start sharing and connecting with your friends, family and people you know.www.facebook.com
En was je wellicht iets tegen gekomen?Ik zal even kijken of ik die nog heb liggen voor je Joost.
Geen tankschade?
Nieuwe banden is inderdaad een speciale ervaring. De platte kanten van de oude banden maken het bochtenwerk toch wel wat moeilijker. Dit wordt pas voelbaar als je met nieuwe hebt geredenVandaag de waslaag van de nieuw banden afgereden. Je gunt echt iedereen het gevoel van nieuwe banden, gewoon weer soepel door de bochten. Maar tussen de oren zat het weer goed, vertrouwen in de band (BT46)
Bekijk bijlage 1998619
Zijn de remmen dan nu niet goed?Bekijk bijlage 1999247Products – dirtydicksmotos Niet goedkoop maar dan kun je wel stoppen.