Het heeft niet met origineel te maken, het was voor al de Z1,s een optie.
Je kon de complete set kopen met de montage handleiding van Kawasaki er bij.[/quote
He he je weet toch wel wat Mathh hiermee bedoeld
\Het heeft niet met origineel te maken, het was voor al de Z1,s een optie.
Je kon de complete set kopen met de montage handleiding van Kawasaki er bij.[/quote
He he je weet toch wel wat Mathh hiermee bedoeld
Nee sorry, verklaar je nader.
de 2e schijfrem set werd dus niet als standaard ( lees origineel ) geleverd op de z1 , maar werd dus wel als origineel after market set aangeboden door Kawasaki.Nee sorry, verklaar je nader.
de 2e schijfrem set werd dus niet als standaard ( lees origineel ) geleverd op de z1 , maar werd dus wel als origineel after market set aangeboden door Kawasaki.Nee sorry, verklaar je nader.
Nu vraag ik mij af of de stuur demper ook deze omschrijving mag krijgen , want deze werd in opdracht van kawasaki wel geproduceert en aan geboden door Kawasaki zelf als after market product maar kwam wel degelijk van een andere producent.
de 2e schijfrem set werd dus niet als standaard ( lees origineel ) geleverd op de z1 , maar werd dus wel als origineel after market set aangeboden door Kawasaki.
Nu vraag ik mij af of de stuur demper ook deze omschrijving mag krijgen , want deze werd in opdracht van kawasaki wel geproduceert en aan geboden door Kawasaki zelf als after market product maar kwam wel degelijk van een andere producent.
Idd, er is een verschil tussen "origineel" en "standaard". Iets hoeft niet standaard te zijn om toch origineel te zijn!En Kayaba schokbrekers,Takasago wielen etc.....
Mooi rijtje daar Math. Ga je ook echt met ze rijden binnenkort ?
En Kayaba schokbrekers,Takasago wielen etc.....
Mooi rijtje daar Math. Ga je ook echt met ze rijden binnenkort ?
Thanks again allemaal. De KZ900 van 76 is niet rijklaar, dat komt dit jaar nog. De rest wel, de 75er Z1B wordt dit jaar gereden.
[afbeelding]
correct me if I'm wrong,de linkse is dan het verdeelstuk voor de extra schijf op de z1,z1A,z1B en de middelste zou van de Z900A4 en z1000A1 en A2 zijn ?
Als iemandnog een (nieuwe) triple zoekt... Rick Brett gaat zijn museum in Michigan leegruimen ...
klik
de 2e schijfrem set werd dus niet als standaard ( lees origineel ) geleverd op de z1 , maar werd dus wel als origineel after market set aangeboden door Kawasaki.
Nu vraag ik mij af of de stuur demper ook deze omschrijving mag krijgen , want deze werd in opdracht van kawasaki wel geproduceert en aan geboden door Kawasaki zelf als after market product maar kwam wel degelijk van een andere producent.
[afbeelding]
zomaar een foto die ik weer ergens vond en ik herkende de wielen die ik ooit vroeger eens had
Weet het niet zeker maar volgens mij zijn die wielen verkocht onder de naam Bell Wheel.
Alle motorfietsproducenten werken, nèt als in de autoindustrie met toeleveranciers, waarom zou je ook alles zelf willen maken terwijl het zonder problemen bij een ander kan halen.
Remdelen voor de Kawasaki Z1 zijn van Tokico, Elektrodelen van Mitsubishi of Nippon-Denso, etc..............
Op het moment dat een merk als Kawasaki originele after market delen aanbied, ook al hebben ze deze niet zelf geproduceerd, is het nog steeds origineel Kawasaki.
Dat gebeurd nu nog steeds en dat zal altijd zo blijven. De toeleveranciers maken exclusief iets voor een opdrachtgever of dat nu Kawasaki, S,H,Y of een ander merk is, het is alleen via de opdrachtgever verkrijgbaar en dus Origineel (merk X)
Verder geen discussie hier over AUB.............
Leuke foto‘s! Echt nog de kleurtjes uit die tijd! En die Ducati SD900, prachtig.. een maat van mij had zo een , heb ik vaker op gereden.