madvo69
MF veteraan
Vind het wel een leuke fiets, die Z900RS.
In ieder geval beter dan verwacht.
In ieder geval beter dan verwacht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vindt het wel apart techniek van nu in een lookalike van een fiets uit lang vervlogen tijd te stoppen.
En voor degene welke een Z900 uit anno hoeveel veel mooier vindt moet hier niet gaan lopen zeuren over dingen welke anders zijn dat was te verwachten.
Want "stilstand is achteruitgang " was het toch.
En er mee rijden is eigenlijk het beste om te oordelen maar als je m alleen op de looks beoordeelt tja.
Een misser dus ,moet je die dame achterop zien ,ze zit bijna op t kontje
t ziet er niet uit
praktisch nut voor duo gebruik lijkt inderdaad 0...
ik vraag me af of ze een nieuw blok hebben ontwikkeld voor dit ding of gewoon een gecastreerde versie van die "transformer"900 hebben gebruikt?
gezien de huidige strategie zal het wel weer een samenraapsel van componenten uit andere fietsen zijn.
nieuw tankje erop en wat retro details en cashen maar weer....
u vraagt wij draaien.....
maar goed....even door de marketing heen prikkende ziet het er beter uit als al die andere zooi die kawa de laatste jaren op de markt heeft gekotst...
en van baanbrekende vernieuwingen heb je kawa sinds de eerste 900 zowiezo al nooit meer kunnen betichten dus dit geval is niet echt verrassend in dat opzicht.
Denk dat de dame achterop veeel meer ruimte heeft dan op een CB1000R.....
voor mij een nono....
meer van hetzelfde en vermoedelijk nog voor een dikke prijs ook.
ik schat hem in ieder geval 12000+ euro hier op straat en waarschijnlijk (LET MAAR OP) komt er nog een sp-achtige versie die zomaar 16 of 17 moet kosten.
dat ligt in de lijn der verwachting voor de über-liefhebber (sukkel) die iets "aparts" wil hebben (lees;nog meer cashen)
daarmee wordt het dus de zoveelste overprised retro die je hier in NL niet op straat gaat zien.
een paar jaar op de markt en dan met stille trom in de prullebak, weg gesaneerd door tegenvallende verkoop cijfers wereld wijd...
Denk dat je een BMW GS gaat kopen zo iemand lijk je me welmee eens..... .....ik probeer daarom van de winter een reise enduro te scoren....suggesties? (en roep nu aub niet kawasaki versys,dat is geen optie..)
Ik vind 'm ook wel mooi, behalve dan dat er geen uitvoering is in Kawagroen. Maar ik hoop eigenlijk op een versie met wat meer power, bijv. met een supercharger.
Kawagroen ? Dat is toch niet de kleur voor een Z900 en ook nooit geweest
De metallic groen gele/versie uiteraard wel..Pas 10 jaar later bij de Lawson kwam Kawagroen op straatfietsen en daarvoor alleen op de competitie bikes.
Kawagroen ? Dat is toch niet de kleur voor een Z900 en ook nooit geweest
De metallic groen gele/versie uiteraard wel..Pas 10 jaar later bij de Lawson kwam Kawagroen op straatfietsen en daarvoor alleen op de competitie bikes.
Was het niet zo dat de crossers in het wk250cc met Torleif Hansen als eerste met dat lime green reden ('t is al even geleden)De racers waren kawa groen, KR, H1, H2, die zelfde productie fietsen waren ook allemaal andere kleuren, de eerste productie motor die lime green was, was volgens mij (zover ik weet) begin 80 de Z1000 R.
de mensen die zegggen dat een kawa groen moet zijn moet het hele boek nog maar eens doorlezen
Was het niet zo dat de crossers in het wk250cc met Torleif Hansen als eerste met dat lime green reden ('t is al even geleden)