Kawasaki Z1 900 Deel 9

Zit dus eigenlijk alleen op mijn telefoon te klooien omdat ik daarmee makkelijker foto's kan plaatsen die ik daarmee gemaakt heb.
Dan hoef ik niet eerst alles naar de laptop te doen en de foto's bijna niet meer terug vind, schijt windhoos 10......
 
Dan krijg ik alleen maar oude berichten....?
Voorheen kon ik links boven op het menu klikken en kon dan berichten oproepen waar ik op gereageerd had, dat vind ik sinds de laatste "update " niet meer....
dat kun je nu toch bij ' vind onderwerpen' in de balk
 
Zit dus eigenlijk alleen op mijn telefoon te klooien omdat ik daarmee makkelijker foto's kan plaatsen die ik daarmee gemaakt heb.
Dan hoef ik niet eerst alles naar de laptop te doen en de foto's bijna niet meer terug vind, schijt windhoos 10......
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt precies weet hoe alles werkt dus gaat alles naar beste weten.
Maar op de GSM lees ik alleen de berichten en daar houd het mee op.
Zit me rot te ergeren aan dat kleine schermpje en dan is achter de p.c. alles beter te regelen/begrijpen.
Maar inderdaad up-dates en innovaties en dan weer een ander besturingssysteem is niet altijd even makkelijk.
Maaaaar, je bent nooit te oud om iets te leren.............hier vraag ik t nog wel eens aan "jongeren" om wat verdere uitleg maar ook onder dat "soort" zit veel "apie kijken,apie doen" lui dus daar heb je ook niets aan.............
Zag ook dat je tegenwoordig filmpjes kan plaatsen ? ga ik eens proberen..............laterrrrrrrrrrrrr
 
Zit er ook nog een frame omheen ?
Of hoe zit dat? 🥴
Ik had die plaatjes van het net geplukt als voorbeeld/doelstelling.
Mijn blokken worden nooit zo mooi na gedane arbeid.
Krijg ze meestal in abominabele staat binnen en maak er maar t beste van.
j (129).jpg

2001-11-01 ZA4 (21).JPG

Deze was nog redelijk te doen.
st4inst3 (155).jpg

En ja frames zat maar ook daar moet veel aandacht aan worden besteed.
IMG_2166.JPG

Maar daar neem ik lekker de tijd voor hoor..............
IMG_2162.JPG

wordt vervolgt.............
 
Hoop werk!!! Leuk!!! Genoeg te doen😀
(Ik mis in deze foto’s wel het heineken flesjes) 😜
 
Laatst bewerkt:
Hij zit tegenwoordig ook aan de Hertog Jan Waarschijnlijk.....!
Neen je zit er ver naast. Ben de drank restanten aan t opmaken.Van de week een blok ontmanteld en Warka gedronken.
Ooit een paar palletjes gekocht toen we in Polen waren. Kost weinig Zloty's en t is ook simpel bier. Meestal (vooral zomers) mixen we t met wat 7-Up als een soort Radler variant (vroeger noemde men het een Sneeuwwitje geloof ik).
IMG_4789.JPG
 
Heb je android ? dan naast t m-f logo li. op de streepjes klikken ,dan op nieuwe berichten ,dan opent die en kun je gevolgde onderwerpen klikken :t
 

Bijlagen

  • Janton Frame Kawasaki Z1000 NL kenteken Z900-Z1000 Foto  3.JPG
    Janton Frame Kawasaki Z1000 NL kenteken Z900-Z1000 Foto 3.JPG
    64,9 KB · Weergaven: 10
  • Janton Frame Kawasaki Z1000 NL kenteken Z900-Z1000 Foto  4.JPG
    Janton Frame Kawasaki Z1000 NL kenteken Z900-Z1000 Foto 4.JPG
    83,5 KB · Weergaven: 9
  • Janton Frame Kawasaki Z1000 NL kenteken Z900-Z1000 Foto  1.JPG
    Janton Frame Kawasaki Z1000 NL kenteken Z900-Z1000 Foto 1.JPG
    69 KB · Weergaven: 10
Idd heel apart zo'n janton frame.
Toen ik begon in 1979 bij Ton van Heugten motors in Amersfoort hadden we veel klanten met een janton frame maar of dat allemaal Kawasaki modellen waren weet ik niet meer.
T-stuk lijkt mij een beetje erg dik, wel apart maar vraag me af of het niet te dik is ivm de veerweg...... als dan heel krap.
 
Even een domme vraag tussendoor - niet de eerste, niet de laatste. Heeft er iemand een idee hoe het krimp contactje op onderstaande foto officieel heet? Het is een contactje voor de gloeilamp in het achterlicht, dus waar één van de polen van de lamp mee connecteert.
75F2EC06-FB53-428A-917B-53B3725C925F.jpegE3B77B1F-F562-4B2F-8ADF-8A45D96CF4A9.jpeg
Mijn achterlicht was een reporductie onderdeel wat ik vandaag door een correct koito exemplaar heb vervangen. Het stukje kabelboom tussen het achterlicht en de “grote boom” was rommelwerk dus hiervoor maar meteen een nieuw boompje gemaakt. Leuk werkje! De kabels van de reprolamp zijn echter niet goed, dus die wil ik graag terug netjes maken, vandaar nieuwe draad en nieuwe contactjes.
 
tja hoe heet zoiets ? central terminal or hot terminal (de voedende kant) de zijkant van het "ornament,lamphouder,socket" is de neutral terminal en zit meestal op aarde..................zover gaat mijn kennis.............(als elektromonteur er de laatste 40 jaar nooit over nagedacht en gewoon aangesloten)
 
Ik zou zeggen sockelkontakt bay15d.
Maar ik vind geen losse kontakten te koop.
Ik repareer dat wel eens door het stroomdraad lang af te isoleren en van het koperdraad dat een soort bolletje draaien en deze dan met soldeertin in model brengen.
Werkt prima...
 
Terug
Bovenaan Onderaan