Kawasaki Z1 900 Deel 9

Ik ben niet bij fakebook en kan het dus niet bekijken.
Die 750 uit Zweden heb ik al in een motorblad voorbij zien komen, ik geloof bij Motorrad Classic.....
Dit is de advertentie tekst,
Te koop:
Kawasaki Z900
Motorblok 1973
Frame 1976
Staat op Nederlands kenteken
Kilometerteller stand: 62209
De motor staat even stil, dus moet even opgestart worden
Prijs is 7500,-
1646090153492.png

1646090208075.png

1646090340121.png

1646090264195.png
 
 
Vraagje wat is zoeen complete z900 blok waard dan inclusief de bij behorende carbs 74 en luchtfilterhuis! Goeie staat geen ribben afgebroken uitlaatflensen erbij deksels netjes! Goed Lopend weggelegd, Ik ben benieuwd wat zoiets waard is. Europees blok..

Gr 😉✌️ ellende overal ✌️
 
20.000 euro is in mijn ogen een utopie.....
Ik heb zelf een heel tot zeer nette, hopelijk eerdaags in de originele kleur maar 20k ga ik geloof ik niet redden als ik 'm zou verkopen.....
Weet dat die Engelse mafkezen vreemde prijzen betalen, maar wat je on-line in Engeland ziet zijn vraagprijzen en daar zitten zeker goudzoekers bij die nooit krijgen wat ze vragen....
 
Tja de markt bepaald de prijs,en daar heb je uitschieters bij zowel hoger als lager,maar voor de echt mooie
ontkom je niet aan een hogere prijs,je moet het geluk hebben dat iemand snel geld nodig heeft dan kan
je soms een relatief koopje scoren,maar je moet dan heel snel reageren want andere aasgieren hebben dat ook zo gevonden.
De tijden dat iemand niet wist wat zijn motor waard is zijn voorbij sinds bijna iedereen wel internet heeft of toegang
daar toe.Maar je heb er ook die achterlijk hoge bedragen vragen,maar die liggen nu al ruim boven de 20000,-
 
Laatst bewerkt:
Die duurste Z1 komt van Atelier Moto Legende (Richard Weber) een professional. Tevens een grote onderdelenverkoper op EBay. Dus wel kans op wat repro onderdelen. Ik heb niet de kennis om dit zo te beoordelen.

Gelijk even een linkje van mijn favo model Kawa die te koop staat bij dezelfde man:

@RG-gamma: valt wel mee met de daling van prijzen voor 3-cilinders hè?😉

De advertentie van 23K betreft volgens mij niet een concrete motor maar is meer een advertentie voor mensen die een restauratie project uit willen laten voeren. Ze kopen een Z1 in de USA dan mag je iets van € 9.000 betalen en vervolgens steeds bedragen van € 2.000 - 3.000 totdat je project klaar is. € 23.000 maar meer is ook mogelijk. 😃
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan