misschien hebben jullie deze al gezien op markplaats:
http/www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/34935.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Dkawasaki%2Bz1000%26p%3D1%26pv%3Dall%26g%3D20%26u%3D9%26s%3D50%26m%3D0
wat een onwijs gaaf ding is dit!helaas voor mij iets te veel aan de prijs..
hoe zit dat eigenlijk met onderdelen en verkrijgbaarheid? en dan met name uitlaten, dikkere achterbrug, dat soort spul?
Kwam vanmiddag in een duits tijdschrift het volgende adres tegen:Heb je misschien een voorbeeld van een goeie zaak in Duitsland?
Kwam vanmiddag in een duits tijdschrift het volgende adres tegen:
www.lenden.de
Misschien zit er wat voor je tussen
Zal vanavond thuis ff op de computer kijken, heb daar een aantal adressen opgeslagen van Zedspul leveranciers ( of kijk of je de Duitse "Fighters" op de kop kan tikken, staan ze ook allemaal in )Heb je misschien een voorbeeld van een goeie zaak in Duitsland?
Heb je misschien een voorbeeld van een goeie zaak in Duitsland?
Volgens mij is de uitlaat de zelfde als die van Nitro dus misschien kan hij je er meer over vertellen, ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.
(Afbeelding)
Iemand een ideetje hoe ik aan zo'n koppelingsdeksel kan komen?
hoi zoran als je meer pics wil zien moet je naar deze homepage gaan, alleen zijn de foto,s helaas niet zo scherp, want ze zijn gescand uit de streetfigters, ook de specs zijn niet goed te lezen.dit zijn de specs, zie bijlage.
www.hok14.tk
foto van mijn eerste Z1000. De foto is van 1987.
(Afbeelding)
Het is een Z1000A2, bouwjaar 1979. Ik heb deze motor gekocht in november 1984 bij motorhuis Napoleon, waar toen Paul Ritzen als monteur werkzaam was, voor 3500 gulden. In september 1987 is deze motor in Zeist gestolen.
De verzekering betaalde 3250 gulden uit.
De motor was voorzien van een Guiliari sportzadel, carterbeugels en een Marshall 4 in 1 in 2 uitlaat.
hoi bullfrog zo zag mijn kawa er ook uit voor de verbouwing hij was alleen zwart en is uit 1977, om even terug te komen op het motorblok ik vind het altijd wel spannend om daar geen specs van te geven, dus alleen van de uiterlijke onderdelen, zo van we zien het wel als we gas geven, het leukste is dan dat de man op de moderne motor denkt van oooh dat ouwe ding kan ik hebben en dan bij het volgende stoplicht zie hem kijken en denken heeeeeee!!!!
maar even wat anders, ik ben door mijn werk aan een nieuwe autorotor schroefcompressor gekomen dus dit is de volgende uitdaging, het zit eigenlijk zo ik ben zelf practicuminstructeur op de TU-Delft en maak regelmatig cnc-onderdelen voor het studenten formula team die moeten elk jaar een nieuwe wagen bouwen, die van 2 jaar geleden had een blower maar dit pakte niet goed uit, dus hij belande in een kast, zo vroeg ik wat ze er mee deden waarop ze antwoorden omdat jij zoveel werk voor ons doet mag je hem hebben, ik dacht dat ik gek werd.
dus er is weer een hoop werkte doen aan het eeuwige project.
gelukkig heb ik nog een andere kawa voor het dagelijkse werk, deze is ook aardig pittig, d.m.v. homemade absorbsiedemper en dynojetkit en 1075 wisecopistonkit. (Afbeelding)
ik weet de specs van mijn blok zeker wel omdat ik deze zelf heb opgebouwd, en ik weet op deze gronden ook dat ik het afleggen tegen jouw kawa, met die zwarte reed ik 11.45 op de bulldogbash, mrbillet is nooit geklokt. dus er is misschien nog hoop met de compressor, helaas moet hierdoor mijn compressie omlaag, dus andere zuigers, en evt. nog ander spul dus daar gaan de euries weer,[hallo jan smit daar ben ik weer], trouwens die krukas van jouw ziet er niet echt goedkoop uit.ik zal even kijken voor de specs van de compressor, is type autorotor oa1032Wat flauw dat je geen specs van je motorblok wilt geven of weet je het soms niet?
Ik wil best de uitdaging met je aangaan om een stoplichtsprintje te doen en als je dan verliest (en dat weet ik wel zeker) dan moet je de specs van jouw blok hier posten.
Wat zijn de maten van die compressor en kun je die kwijt op een straatmotor?