Kawasaki Z1 / Z900 / Z1000 topic

En die moet je ook nooit meer weg doen :}
Ben kopie Deel3 kwijt dus zal extra moeite moeten doen.
Mag ook niet verkopen van mijn dochter (bijna 20).
Dit is wat te zwaar voor haar om mee te rijden maar misschgien koop ik een SR500 of een XT550 erbij.
 
Gewoon ff zin om mijn kawa hier te posten.
Ik heb deze al 15 jaar.
[afbeelding]

Ik heb een vriend met een Z900A4 (1976) net zoals die van jou. Ik neem aan dat die Z900 van jou nog in de originele kleur is. Die vriend van mij wil zijn motor (nu rood overgespoten) in dezelfde kleur laten spuiten, maar daar heeft hij een kleurvoorbeeld voor nodig. Zou je bereid zijn om bijv. de 'ducktail' uit te lenen?
 
Ja, dat boek heb ik (natuurlijk).
Dat nummer 38, daar begon Vink mee.

Hey Xavier. :W

Dat is gaaf mannnnnnnnn.
Ik ga het bestellu , zag het op FB bij Annie Lee haar Wall pic

Nu de volgende VRAAG :
Hept jij dan ook ! ?

Spelen met Motoren van Henk Vink.
(Met handtekening) 8-)
isbn 90 60 61 054J
B.V UITGEVERIJ MEANDER/LEIDEN

Groeten van Flakkee(s)
 
Laatst bewerkt:
Hey Xavier. :W

Dat is gaaf mannnnnnnnn.
Ik ga het bestellu , zag het op FB bij Annie Lee haar Wall pic

Nu de volgende VRAAG :
Hept jij dan ook ! ?

Spelen met Motoren van Henk Vink.
(Met handtekening) 8-)
isbn 90 60 61 054J
B.V UITGEVERIJ MEANDER/LEIDEN

Groeten van Flakkee(s)

Dat boek heb ik niet. Ik heb het wel eens gezien bij iemand anders.
 
Hoi Bullfrog
iets fout gedaan er staat een berichtje onder brikken en klassiekers voor jou , had eigenlijk hier terecht moeten komen , maar ja nieuw hier.

GREETZ

Kawa-Huibert
 
Dag Oma ;)

Heeft er nog iemand een vooras liggen van een Z1000 ( 1976 ) ?

'K ga de FireBladevoorvork weer uit de Big Zed halen ( nooit afgebouwd :X ) maar ik heb jaren geleden toen ik ging ombouwen de hele voorvork weggegeven ( aan Zoran vlgs mij ? ).

Nu heb ik via MP wel 2 vorkpoten gevonden maar die persoon heeft de vooras al los verkocht -O-

'T wordt tijd dat de Big Zed weer eens een rondje ( oh nee, recht stuk :+ ) gaat rijden komende zomer ;)
 
ja zeg Max... die zoek ik ook nog ;)

... ben een keer bij Roukema geweest, maar die wisten zelf niet meer welke as waarvan was. Dus als je weet hoe die eruit moet zien (afmetingen) dan kan die er vast wel eens liggen. Ik weet alleen de afmetingen nog niet...
 
Dag Oma ;)

Heeft er nog iemand een vooras liggen van een Z1000 ( 1976 ) ?

'K ga de FireBladevoorvork weer uit de Big Zed halen ( nooit afgebouwd :X ) maar ik heb jaren geleden toen ik ging ombouwen de hele voorvork weggegeven ( aan Zoran vlgs mij ? ).

Nu heb ik via MP wel 2 vorkpoten gevonden maar die persoon heeft de vooras al los verkocht -O-

'T wordt tijd dat de Big Zed weer eens een rondje ( oh nee, recht stuk :+ ) gaat rijden komende zomer ;)
Gegeven? Serieus? Kan het me niet meer zo goed herinneren...
Zou best kunnen hoor, maar dacht dat ik je er wel iets voor betaald had, verzacht de pijn misschien een beetje... Zat wel ook een hele mooie fork brace bij :o
Heb ze toen nog helemaal bij Niels met z'n spinnen opgehaald.

Succes met de big zed, goed dat je er de weg weer mee op gaat.
 
Dag Oma ;)

Heeft er nog iemand een vooras liggen van een Z1000 ( 1976 ) ?

'K ga de FireBladevoorvork weer uit de Big Zed halen ( nooit afgebouwd :X ) maar ik heb jaren geleden toen ik ging ombouwen de hele voorvork weggegeven ( aan Zoran vlgs mij ? ).

Nu heb ik via MP wel 2 vorkpoten gevonden maar die persoon heeft de vooras al los verkocht -O-

'T wordt tijd dat de Big Zed weer eens een rondje ( oh nee, recht stuk :+ ) gaat rijden komende zomer ;)

ik heb nog een bak vol assen liggen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan