Moriwakid
MF veteraan
- 29 dec 2008
- 14.297
- 3
Shit, ik zat er nèt naast met m´n $107,100
wees maar blij....
anders moest je 107 K aftikken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Shit, ik zat er nèt naast met m´n $107,100
BAKKER Z1000
[afbeelding]
Heeft een aantal jaren stilgestaan.
Dringend behoefte aan een opknap beurtje.
Heeft iemand toevallig nog een fris Z1000 blok liggen?
BAKKER Z1000
[afbeelding]
Heeft een aantal jaren stilgestaan.
Dringend behoefte aan een opknap beurtje.
Heeft iemand toevallig nog een fris Z1000 blok liggen?
BAKKER Z1000
[afbeelding]
Heeft een aantal jaren stilgestaan.
Dringend behoefte aan een opknap beurtje.
Heeft iemand toevallig nog een fris Z1000 blok liggen?
hey, heb jij die gekocht, gefeliciteerd en welkom bij de Bakker club hij had er 2 geloof ik of niet?
wees maar blij....
anders moest je 107 K aftikken
Heeft er iemand een pdf ( of zo ) van het bedradingsschema van een Z1000 1976 ?
Ik heb de Big Zed een tijdje geleden werkend de schuur in gezet maar krijg nu geen prik meer via het contact.
Accu is vol ( en staat op druppellader )
Zekeringen ( die ik zie ) gewisseld, geen verschil.
Dodemansknop gecheckt, daar heb ik jaaaaaaren geleden eens een probleem mee gehad, wilde opeens niks meer doen terwijl ik er net mee gereden had...balletje eruit gevallen in het handvat Werkt naar behoren ( verbindt iig door als'ie recht staat )
Koplamp er af gehaald zodat ik bij de achterkant van het contactslot kan en dan meet ik op één draad ( wit ) de spanning vanaf de accu maar als ik het contact op "ignition" zet verdwijnt de spanning
Één standje verder ( parkeerstand ) staat er weer spanning op en gaat het achterlicht aan.
Ik heb echt de ballen verstand van elektra en kan wat heen en weer meten met een multimeter. Wie weet kom ik wat verder met een schema
Fotootje van mijn Z 1000 (1075).
Wordt alleen op het circuit gebruikt.[afbeelding]
Accu bleek overleden, nog geen jaar oud en op druppelllader gestaan
ff printen en verder zoeken
Thnx
Een z 1000 1075 cc,33 mm smoothbores Mikuni,Gpz 1100 nokken,kop bewerkt.
Frame Nico bakker 1976.
Accu bleek overleden, nog geen jaar oud en op druppelllader gestaan
Nou ja, nieuwe kopen
Vond deze nog via Facebook ( vertaald door Bing, origineel in het Japans )
streetride.jp - This website is for sale! - バイカーファッション ハーレー アメリカン トライ モデル 国産車 Resources and Information.
[afbeelding]
Accu bleek overleden, nog geen jaar oud en op druppelllader gestaan
Nou ja, nieuwe kopen
Dure VartaWat voor een accu was dat?
Het is trouwens niet nodig om een accu constant aan een druppellader te laten staan (het kost zelfs extra stroom). Je kunt beter de accu 1 keer per 3 weken of een maand de accu een hele nacht aan de druppellader zetten. Bij normaal gebruik wordt de accu ook maar een paar uur achter elkaar gebruikt en geladen.
Dure Varta
Ga inderdaad weer op de oude manier de accu's de winter door helpen: opladen, knipperLEDje er op tot 'ie leeg is en weer opladen.
Nieuwe besteld ( gelukkig veel korting via maatje ), los zuur er bij. Vul en monteer ik pas begin volgend seizoen of als er een eventuele koper is