Kawasaki Z1000 2003, Evt. Inruil, 5750 €.. ZGAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rijkers-Honda

Die hard MF'er
3 mei 2010
549
4
Goede dag,,

Bij deze bied ik mijn Kawasaki Z1000 aan..
hij komt uit 2003, met 21000 KM op de teller.. Verder is de fiets in perfecte staat en klaar voor de zomer.
rijd alleen met mooi weer,,
wat er verder extra aan de motor is =

- Special Paint,, Heel mooi. kleurt mooi op in een soort metallic oranje/rood en in het donker word hij zwart(veel bekijks). :9~ :9~
- Er zit alarm op. (merk spyball)
- Xenon verlichting voor
- Kleine LED knippers voor
- Geintregeerde LED knippers achter
- Street bike spiegels (orginele model 2007 zitten erbij)
- Gepolijste velgen in dezelfde kleur als de Z
- Nieuwe achterband (1000 KM)
- 1000 KM geleden een service beurt gehad
- Korte kenteken plaat
- Origineel zadel zit er op, (heb evt. een mooi Corbin zadel liggen)
- Boekjes + reserve sleutel aanwezig
- K&N filter
- een kabel onder de buddy voor directe verbinding met een druppellader
- De devil uitlaten zitten er nu onder en de originele heb ik ook liggen.(als u de Z1000 wilt met Devil uitlaten vraag ik 6500 Euro 6250 EURO(krijgt u de originele erbij),, wilt u de Z1000 met de originele uitlaten vraag ik 6250 euro 6000 EURO.

NIEUWE PRIJS,, DEVIL UITLATEN BESPREEEKBAAR 5750 Euro

(Maar over de vraagprijzen valt te onderhandelen),,,, Kom maar met een bod.

Inruil mogelijk... Bellen of mailen kan altijd.

Als u meer informatie wilt of meer foto's. Stuur even een mailtje of geef even een belletje.
0655131143 / rrijkers@live.nl !!! Koffie staat klaar !!!
full
 
Laatst bewerkt:
Ja weet ik,, er valt wel nog over te onderhandelen.. en daarbij is de motor gewoon heel mooi.
(als je hem in het echt ziet denk je wel anders :P zeker met die lak)
 
Zeker mooie bike, zou hem zo willen kopen. Zit alleen in met mijn eigen lengte (2.00m). Twijffel of dit past en of het uitziet
 
ah 2 meter is lang,,, ehhh ja ik ben zelf 1.82

Voor mij zit hij echt perfect.. als ik op de snel weg zit kan ik een beetje ontspannen zitten,, en wil ik scherpe bochten maken ga ik dicht tegen de tank aan zitten.. (dat wel ideaal van het corbin zadel)

Maar je moet natuurlijk zelf bepalen of het lekker zit.. en hoe het er uitziet, als je een mooie vrouw was geweest kon ik dat wel beoordelen voor je ;)
 
Met de prijs,, ligt er aan wat die gene er voor terug wilt.. (mocht er ingeruild worden)
en als iemand sirieus geintreseerd is dan zal ik dat met die gene overleggen.

Ik weet ook wel dat er een aantal voor 5000 opstaan. Maar die vind je niet in deze kleur,, het is een liefhebbers motorfiets.. die zijn net even wat duurder.
 
een Power commander zou niet verkeerd zijn:P alleen voor wat voor fiets weet ik niet.. en jij
 
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel mooi ding vind. Zit zelf te twijfelen om van mijn fazer over te stappen op een Z1000, maar ik weet niet of ik er al klaar voor ben :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan