Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Sinds donderdag behoor ik ook tot de z750 club! Toen heb ik mijn nieuwe z750 2010 opgehaald. Nu lekker inrijden en daarna wat mooie routes bij onze oosterburen gaan pakken. Hiervoor heb ik een suzuki gsx-r 600 k5 gereden. Was ook een leuke fiets maar niks vergeleken met de fun die ik op deze machine beleef!


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt:


Da's wel een hele mooie kleurenombi, wit met zwart (of is het zwart met wit?).
 
lekkah idee Crawl..... ff geen stress

fijne vakantie (ook voor Jantah, Knutsel, Swiss, Bart en Pina natuurlijk, zijn de enige die ik "ken"die meegaan)...... en anderen zetters ook fijne vakantie als die nu is ingegaan of binnenkort volgt.... maak r iets moois van.....

ik ga gelukkig ook nog ff weg..... via via aan wat tentstokken gekomen waarmee ik ff provisorisch een nieuw frame (deugdelijk) heb kunnen bouwen.... bevestiging voor aan de caravan is ook geregeld... (en nu motorrijdend nederland irriteren met de combinatie.... hahahaha) nee hoor, inhalen doe ik met 105+
 
Laatst bewerkt:
Zwart-wit is wel een mooie combo inderdaad, handig dat de onderkant zwart is incl de velgen anders moet je echt elke gaan poetsen
 
Haha ja dat zou idd flink veel poetsen gaan worden. Maar merk het nu al met dat wit, wordt behoorlijk snel vies!

Even een vraagje, hoe hebben jullie hem ingereden? Want het is natuurlijk een nieuwe motor dus ik neem aan dat een beetje inrijden wel moet.
 
Laatst bewerkt:

Inrijden heb ik gewoon gedaan door lekker te rijden, motor niet teveel stressen en ook niet te langzaam te rijden. Niet doortrekken tot de 11000 toeren dus. Kan er weinig zinnigs over zeggen. Staat momenteel 3000 op mijn teller in 3,5 week.

En poetsen... Tsja dat probleem heb ik ook, rijd maar niet met de witten in het donker.
 
Ja precies. Daar was ik al mee bezig, dus daar gaan we dan ook lekker mee door.

Hebben jullie ook het gevoel met terugschakelen van zijn 6 weer terug naar 1 dat de bak nogal soeperig aanvoelt? Is niet duidelijk te voelen dat hij echt een versnelling terugschakelt. En ik weet dan dus niet in welke hij staat?!
 



Gefeliciteerd met je Zet, en welkom hier.
 
donder dag is de dag...

dan word er in me Z een RB3 en K&N luchtfilter ingebouwd en afgesteld...

ben reuze benieuwd wat het verschil zal zijn.
iemand ervaring mee?
 

Check je boekjes die je bij de motor hebt gehad, ik heb exact dezelfde gekocht 3 weken terug, reed ervoor een gsx-r k8 en inderdaad het fun gehalte op de Z750 is enorm!

Eerst 800km niet boven de 4000 toeren 2e 800 km niet boven de 6000 toeren..
het is saai rijden maar okee ze schrijven het voor. Wel vlot doorschakelen had ik
begrepen en niet te lang hetzelfde toerental rijden.

Maarja niet iedereen zal deze manier van inrijden de beste vinden.
 
zoals al vaker vermeld.
de auto spuiters maken lak op waterbasis en op je motor zit op lood basis (als ik het goed heb, iig geen waterbasis) en die kleur hiervan is niet te halen met waterbasis lak.
zodoende dat iedereen zich erin vergist en dus de kleur niet kan mengen
 

Boekjes? Leest iemand die nog?

Ik heb van de dealer meegekregen gewoon de eerste 1000 niet boven de 6000 rpm komen. Dit probeer ik dus ook. Maar tegelijkertijd wel lekker fel doorrijden.

Maar niemand ervaring met de soepige bak met terugschakelen?
 

Heb de uitleg bij de dealert gehad, dus wat er verder in staat weet ik ook niet
 
Maar niemand ervaring met de soepige bak met terugschakelen?


Ik ook af en toe weleens, maar gewoon een kwestie van op de techniek vertrouwen en ervanuit gaan dat hij schakelt

Vervelender vind ik als er net voor een bocht een kuiltje of heuveltje zit waardoor ik mijn schakelpookje 2 keer aantik en ik dus niet altijd weet in welke versnelling ik zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.