Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 61

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe, eindelijk is het gelukt met de foto's dus tatadadaaa daar zijn ze mijn nieuwe z
full

full


Gister heerlijk gereden zeg. Mooi stukkie

Bathmen-Deventer-Whije (over de dijk)-veerbootrit van 2 min-richting Heerde-Deventer(over de dijk)
colatje op de brink-Holten-holterberg 3x heen en weer-lunch bij woody's-Nijverdal-Ommen-Vilsteren-Dalfsen-Raalte-Bathmen.
 
Laatst bewerkt:
Zoals op foto 1 te zien is ben ik vergeten LED-jes bij mn xenon in te zetten.
Wie weet welke ledjes (stadslicht) ik moet hebben en waar te bestellen?
Thanx
 
Wil iemand een paar foto's plaatsen van windschermen op een groene z750?
Ben wel op zoek maar heb nog niet echt wat kunnen vinden.

groeten Hans
 
Avond!

Ik heb het vermoeden dat de rem- koppelings hevels die ik binnen heb gekregen voor een nieuwer model Z1000 / Z750 zijn. Ik heb ze namelijk van het weekend naast die van een nieuwe Z750R gehouden en die leken er erg veel op.

Dus als je interesse hebt kun je even komen passen en ze kopen voor 3 tientjes. :)


voor als diegene ze niet wil: wat is de kleur van de hevels ?
 
Het motorseizoen is voor ons weer kut begonnen. Gisteren prachtig weer, dus lekker rijden met z'n tweeen. We rijden op zo'n smal bosweggetje (Biezenmortel, Oude Bossche Baan, t.o. de forellenvijver, vlakbij de rustende jager) totdat een pannenkoek uit een bospad komt schieten. Hij schiet al half de weg op (zonder te kijken, uiteraard, waarom zou je ook?). Ik kan er nog net omheen sturen maar Joke denkt 'die komt door' en remt zichzelf onderuit... Motor schuift tegen de wagen, Joke gelukkig niet!! Wel schade natuurlijk, Joke gebroken arm rechts, gekneusde duim links, dikke knie en rondom beurs. Motor flink verrot. Pak, helm, handschoenen, laarzen......ze hebben hun werk gedaan, maar alles heeft wel wat. Het gedoe kan weer beginnen!!! Verzekeringen etc...

En Twan en Kevin, nogmaals dank voor de hulp, super!




Hoi Arie, dat is zeker geen goed begin, van het seizoen. |(


Zo'n berichten willen wij helemaal niet lezen :? ,en voor Joke is het helemaal niet zo goed afgelopen. :N '(

Beterschap voor haar, en succes met de afhandeling van de schade. :Y |(
 
Het motorseizoen is voor ons weer kut begonnen. Gisteren prachtig weer, dus lekker rijden met z'n tweeen. We rijden op zo'n smal bosweggetje (Biezenmortel, Oude Bossche Baan, t.o. de forellenvijver, vlakbij de rustende jager) totdat een pannenkoek uit een bospad komt schieten. Hij schiet al half de weg op (zonder te kijken, uiteraard, waarom zou je ook?). Ik kan er nog net omheen sturen maar Joke denkt 'die komt door' en remt zichzelf onderuit... Motor schuift tegen de wagen, Joke gelukkig niet!! Wel schade natuurlijk, Joke gebroken arm rechts, gekneusde duim links, dikke knie en rondom beurs. Motor flink verrot. Pak, helm, handschoenen, laarzen......ze hebben hun werk gedaan, maar alles heeft wel wat. Het gedoe kan weer beginnen!!! Verzekeringen etc...

En Twan en Kevin, nogmaals dank voor de hulp, super!

Mooi kut kerel, veel sterkte aan Joke!
 
@ Zjimmy: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vet!!!!! Door de (matte) uitstraling vind ik je Zet nog meer hardcore dan de machine standaard al is.

Bedankt voor het delen van de foto's.

Gr. Roel
 
Bedankt voor alle fijne reacties! Ze heeft een niet al te beste dag achter de rug. Die gebroken arm levert toch veel pijn op. Ze laat niet teveel merken maar ik ben niet blind natuurlijk. Het is een harde.......... Komt goed!!
 
@ Zjimmy: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vet!!!!! Door de (matte) uitstraling vind ik je Zet nog meer hardcore dan de machine standaard al is.

Bedankt voor het delen van de foto's.

Gr. Roel



hhahah thnx voor minder dan hardcore doen we het niet :+

maare wil je hem kopen ? :o
 
haha mischien wel wie weet. als ik hem hou dan wil ik er een turbo of compressor op. maarja ik neig er ook naar om een ktm duke 3 te halen.
 
Goede avond mensen van het goede leven,,

Ik heb even een vraagje,, ik ga zeer binnenkort een Z1000 kopen..
(model 2003-2006)
Nu valt mij op dat de achterveer erg laag zit vlak voor de achterband....
Is het niet zo dat na een regen rit heel die veer wit uitslaat,, of is dat een kwestie van goed onderhouden. en je hebt een glimmende veer;)

Groetjess
 
Goede avond mensen van het goede leven,,

Ik heb even een vraagje,, ik ga zeer binnenkort een Z1000 kopen..
(model 2003-2006)
Nu valt mij op dat de achterveer erg laag zit vlak voor de achterband....
Is het niet zo dat na een regen rit heel die veer wit uitslaat,, of is dat een kwestie van goed onderhouden. en je hebt een glimmende veer;)

Groetjess


nou en ! dat is geen reden om een Z niet te kopen :+

maare ff bijhouden en regen is niet wit hea :+

voor de veer zit ook nog de hugger die houd ook de nodige rommel bij de veer weg.
 
Die Z komt er zoizo..
maar ik zag er 1tje staan,, maar er zat best wel veel witte aanslag een de boven en onderkant van de veer.. ik weet niet of dat niet te voorkomen is of dat je dat weer mooi schoon krijgt..
was ff benieuwd...
 
zout aanslag ? heb je niet ff gevoeld of het niet toevallig vet is? je hebt kettingspray die wit is, mischien was iemand zo scheef dat hij/zij de veer heeft geraakt bij invetten de ketting. en ander heb je gelijk wat te doen aan de Z hehehe
 
Die Z komt er zoizo..
maar ik zag er 1tje staan,, maar er zat best wel veel witte aanslag een de boven en onderkant van de veer.. ik weet niet of dat niet te voorkomen is of dat je dat weer mooi schoon krijgt..
was ff benieuwd...


Hoi,

Het beste is als die veer flink onder de troep zit. Je weet dan elk geval zeker dat je een heerlijk ochtend (of middag of avond) hebt gehad... })
Verder kun je de veer altijd (laten) vervangen door bijv. een exemplaar van Hyperpro. Dan weet je 100% zeker dat het een mooi seizoen wordt :] :] :] .

Poetsen is verder prima maar moet geen middel zijn om je angsten de baas te blijven: Smetvrees - Wikipedia

:+ ;)





@ de rest: goedemorgen :9

Gr. Roel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan